The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tässä pari kommenttia mun laulusta;

Lempiystävä: On sulla paljon parempi ääni kuin mulla, mutta ei sussa silti ihan tähtiainesta oo.

Puolikas: Äiti, älä sinä aina viitsi kiljua.
luulen että laulan kyllä aikas hyvin. terassin ovi on auki ja koira vielä nukkuu tossa vieressä. saas nähä kun sapuskan annan sille niin saattaa häipyä tästä metelistä.
 
Saan, porukoilta ja tädeiltä, mutta niin paljon olen jo saanut, että ei kyllä kohta kestä enää kantti kerjätä. Mutta pian se on pakko... On tässä sentäs vararavintoa kerätty lanteille viime vuosina. :D
mää olisin kyllä ennemmin ite nälässä kuin että lapsi tai lapsenlapsi olis

toisaalta, osaisin ruokkia itteni todella vähällä rahalla jos tulis tiukka paikka
 
Viimeksi muokattu:
Tänne nimenomaan tullaan valittamaan ja surkeilemaan,minä oon haka siinä hommassa,ihan pro ainesta.

kiiekko sota ja politiikka ,nöy tänks ei jaksa lukee

minä laulan vaan yksin( tai mahdollisen miehen) ollessa autossa jotta liikennevaloissa saa muut naureskella:D
 
kahvikirahvi
Ämpärin suvussa on perinteenä tehä sahtia ja se taito siirtyy sukupolvelta toiselle. Missään muualla en oo juonu niin en tiiä sitten laadusta, mutta kovasti sitä on kehuttu pitkin pitäjää niin kai se sitten on hyvää. Sahdiksi. Kyllä se ainakin päähän kolisee paremmin ko metrinen halko.



Jaahas, kohta olis tuituita luvassa :heart:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä