Tuutko yökyläänhui kauheeta
Tuutko yökyläänhui kauheeta
mulle sanoi musiikin opettaja seiskalla että saat vitosen jos laulat ja kutosen jos olet hiljaa.
mulle sanoi musiikin opettaja seiskalla että saat vitosen jos laulat ja kutosen jos olet hiljaa.
Öitä :kiss:Täytyy luovuttaa, öitä! Jos muksu herää, niin eka kerta on yhdentoista maissa ja seuraava just tuossa kahden-puol kolmen välissä. Öitä!
Sie vaikutat vähän kiukkuiselta :hug:.Iltaa!
kai vedit aina laulukokeessa maamme laulun. mulle isä neuvoi niin. ja mitä kovempaa niin kuulemma aina parempi. ehkä asiat sitten olivat muuttuneet isän lapsuudesta koska mun suoritusta ei ikinä oikein arvostettu.mulle laulunope sano että "mee hyvä mies muualle laulamaan"
vaan ompahan kerran sanottu hyväksi mieheksi
Ahaa, siksi meikälläkin on kutonen musiikista. (en laulanu)mulle sanoi musiikin opettaja seiskalla että saat vitosen jos laulat ja kutosen jos olet hiljaa.
empä älynny tuota, muistelen että vedin "on neidolla punapaula kun tanssiin hän käy..."kai vedit aina laulukokeessa maamme laulun. mulle isä neuvoi niin. ja mitä kovempaa niin kuulemma aina parempi. ehkä asiat sitten olivat muuttuneet isän lapsuudesta koska mun suoritusta ei ikinä oikein arvostettu.
nokkahuilukokeista ei viitsi edes kertoaAhaa, siksi meikälläkin on kutonen musiikista. (en laulanu)
empä älynny tuota, muistelen että vedin "on neidolla punapaula kun tanssiin hän käy..."
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30238815:Sie vaikutat vähän kiukkuiselta :hug:.
sillä on jälestä saanu muutaman awwwww:n
ai kauhee...anteeks.
no niimpä tietenkiTässä pari kommenttia mun laulusta;
Lempiystävä: On sulla paljon parempi ääni kuin mulla, mutta ei sussa silti ihan tähtiainesta oo.
isä: kirahvi, älä sinä aina viitsi juoda kiljua.
Tänne nimenomaan tullaan valittamaan. Anna tulla vaan :hug:Enkä ihan vähääkään... En oo syönyt tänään mitään kun jäi ruoat ostamatta - jopa American Express sanoi tapahtuma hylätty kaupassa ja siinä on Mount Everestin kokoinen luottoraja. Lapsille sentään sai vielä ruokaa kyhättyä.
Kuumeessa vielä kaiken lisäksi
Mutta ei aina sais tulla tänne valittamaan...
No voihan perskule. Saatko apua mistään tiukan paikan tullen? Ethän sie syömättä elä.Enkä ihan vähääkään... En oo syönyt tänään mitään kun jäi ruoat ostamatta - jopa American Express sanoi tapahtuma hylätty kaupassa ja siinä on Mount Everestin kokoinen luottoraja. Lapsille sentään sai vielä ruokaa kyhättyä.
:hug:Enkä ihan vähääkään... En oo syönyt tänään mitään kun jäi ruoat ostamatta - jopa American Express sanoi tapahtuma hylätty kaupassa ja siinä on Mount Everestin kokoinen luottoraja. Lapsille sentään sai vielä ruokaa kyhättyä.