The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kai vedit aina laulukokeessa maamme laulun. mulle isä neuvoi niin. ja mitä kovempaa niin kuulemma aina parempi. ehkä asiat sitten olivat muuttuneet isän lapsuudesta koska mun suoritusta ei ikinä oikein arvostettu.
empä älynny tuota, muistelen että vedin "on neidolla punapaula kun tanssiin hän käy..."

[video=youtube;eYac7Tm75SQ]https://www.youtube.com/watch?v=eYac7Tm75SQ[/video]
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: poika
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30238815:
Sie vaikutat vähän kiukkuiselta :hug:.

Enkä ihan vähääkään... En oo syönyt tänään mitään kun jäi ruoat ostamatta - jopa American Express sanoi tapahtuma hylätty kaupassa ja siinä on Mount Everestin kokoinen luottoraja. Lapsille sentään sai vielä ruokaa kyhättyä.
Kuumeessa vielä kaiken lisäksi :D

Mutta ei aina sais tulla tänne valittamaan...
 
kahvikirahvi
Tässä pari kommenttia mun laulusta;

Lempiystävä: On sulla paljon parempi ääni kuin mulla, mutta ei sussa silti ihan tähtiainesta oo.

Puolikas: Äiti, älä sinä aina viitsi kiljua.
 
  • Tykkää
Reactions: krut
kahvikirahvi
Enkä ihan vähääkään... En oo syönyt tänään mitään kun jäi ruoat ostamatta - jopa American Express sanoi tapahtuma hylätty kaupassa ja siinä on Mount Everestin kokoinen luottoraja. Lapsille sentään sai vielä ruokaa kyhättyä.
Kuumeessa vielä kaiken lisäksi :D

Mutta ei aina sais tulla tänne valittamaan...
Tänne nimenomaan tullaan valittamaan. Anna tulla vaan :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: krut
Enkä ihan vähääkään... En oo syönyt tänään mitään kun jäi ruoat ostamatta - jopa American Express sanoi tapahtuma hylätty kaupassa ja siinä on Mount Everestin kokoinen luottoraja. Lapsille sentään sai vielä ruokaa kyhättyä.
Kuumeessa vielä kaiken lisäksi :D

Mutta ei aina sais tulla tänne valittamaan...
No voihan perskule. Saatko apua mistään tiukan paikan tullen? Ethän sie syömättä elä.
 
IhQ
Enkä ihan vähääkään... En oo syönyt tänään mitään kun jäi ruoat ostamatta - jopa American Express sanoi tapahtuma hylätty kaupassa ja siinä on Mount Everestin kokoinen luottoraja. Lapsille sentään sai vielä ruokaa kyhättyä.
Kuumeessa vielä kaiken lisäksi :D

Mutta ei aina sais tulla tänne valittamaan...
:hug:
On täällä sanottu miullekin että saapi valittaa. Täältä löytyy virtuaaliolkapäitä ja -korvia :D
 
  • Tykkää
Reactions: poika
IhQ
Vaan mie painun nyt unille.
Huomenna taas pitkä päivä eessä, aamulla töihin ja sieltä lähes suoraan autokoululle taas..harjottelee koneelle koetta ja ajotunnillekin vielä.
Ihan hitokseen ahistaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä