The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30238620:
Varmaan tulisi hyvin toimeen. Tämä kisu tykkää leikkiä myös noutoleikkejä ja juoksee ovikellosta heti ovelle vastaan. Koirasta ei ole ollut moksiskaan kun tuossa kerran vähän kokeiltiin miten suhtautuu koiraan.
olen aikas varma että haukkukin tykkäis kissoista kunhan pysyvät paikallaan. siilillekään tuo ei mitään tee kun ne eivät vaivaudu paljoa pakoon juoksemaan. kissojen ja peurojen kaa tuo juokseminen on kivaa kun muutkin juoksevat.
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Äh, mun tuuria. Päivällä katottiin netanttilasta yhtä 10 tuuman tablettia ja hyvä hinta, nyt sitten ei enää ole. :kieh: Kuka pölli mun koneen ? :mad:
 
Iltapala, pesut ja pisut, satu, halit ja peittelyt pariin otteeseen....tais nukahtaa. Yöt onkin sitten villejä. Useampi viikko menty taas 1-3 herätystä per yö. Viime yönä oltiin koko porukka hereillä kahden jälkeen, kun muksu karjui paniikissa. Oli tullut pissavahinko, ei muuta hätää. Pyykki koneeseen ja puhtaat petivaatteet tilalle ja nukkumaan. Paitsi että alakertalainen, se ylitsevuotavan ystävällinen sielu, laittoi astianpesukoneen päälle. Voin kertoa, että ääni kuuluu yöllä rakenteiden läpi. Kosto se on pienikin kosto näemmä.
 
Iltapala, pesut ja pisut, satu, halit ja peittelyt pariin otteeseen....tais nukahtaa. Yöt onkin sitten villejä. Useampi viikko menty taas 1-3 herätystä per yö. Viime yönä oltiin koko porukka hereillä kahden jälkeen, kun muksu karjui paniikissa. Oli tullut pissavahinko, ei muuta hätää. Pyykki koneeseen ja puhtaat petivaatteet tilalle ja nukkumaan. Paitsi että alakertalainen, se ylitsevuotavan ystävällinen sielu, laittoi astianpesukoneen päälle. Voin kertoa, että ääni kuuluu yöllä rakenteiden läpi. Kosto se on pienikin kosto näemmä.
Mitähän keksittäisin joululahjaksi moiselle sielulle :vampire:
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
kahvikirahvi
Nks pakko olla tämmönen minipää.. mulla mahtuu puolikkaan hatut. Mutta mun ostamat ihanat, täydelliset retrohenkiset kuulokkeet ei meinaa millään pysyä päässä koska ne on isot enkä ostaessani hoksannu ettei niitä saa säädettyä. Höh. Tulee korvat ja pää kipeäksi kun niitä joutuu pitämään väärässä asennossa kun ne ei pysy normaalisti.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Meidän elämästä tuli just mieleen Snickers-mainos. Ukkokulta kantoi mulle kahvia ja suklaapatukan ja kysyi "better"? :LOL:

Kyllä se aika hyvin tietää millä vaimolle parempi mieli vaikka ollaan vasta 30 vuotta seukattu.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30238743:


Koskaan, en koskaan eläimelle moista laittaisi, mutta tuolle suloisen ylitsevuotavalle naapurille tämä taitaisi sopia kuin nyrkki silmään :kieh:.
Vaikuttaa ihan passelilta. Eniten säälittää yövuoroja tekevä mies. Hän tarvitsee enemmän unta kuin minä ja on pirun herkkäuninen.
 
kahvikirahvi
Olin siellä eilen sen ja jätkien kaa. Jätkät neuvotteli että herra A haluais ostaa herra B.ltä jonkun osan tietokoneeseen. Herra A jonka tapasin ekaa kertaa, kysyi että ollaanko me nyt kavereita kun ollaan tavattu. Vastasin että voidaan olla. Sit se sano herra B.lle että "saat 25e ja järjestän sulle sitten pillua."
Hää kieltäyty tarjouksesta ja mie heitin sitten läpällä että no kelpaako pelkkä pillu. Jätkät nauro mutta herra B punastu ja hämmenty kauheesti. Se oli heränny tänään aamulla seittämältä ja alkanu pohtimaan sitä mun heittoa, sit se oli soittanu kaverille ja paukannu sitten kylään tolle kaverille vaatimaan selitystä asiaan :LOL: Raukka. Saikohan se traumoja?
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch ja poika
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30238743:


Koskaan, en koskaan eläimelle moista laittaisi, mutta tuolle suloisen ylitsevuotavalle naapurille tämä taitaisi sopia kuin nyrkki silmään :kieh:.
tuo olisi kyl sopinut naapurin muksuille , mut ei tarvita enään. jostain syystä ne muuttivat pois.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä