Tänne nimenomaan tullaan valittamaan. Anna tulla vaan :hug:
Eiköhän tää tältä päivää riitä kiitos halista
Tänne nimenomaan tullaan valittamaan. Anna tulla vaan :hug:
luulen että laulan kyllä aikas hyvin. terassin ovi on auki ja koira vielä nukkuu tossa vieressä. saas nähä kun sapuskan annan sille niin saattaa häipyä tästä metelistä.Tässä pari kommenttia mun laulusta;
Lempiystävä: On sulla paljon parempi ääni kuin mulla, mutta ei sussa silti ihan tähtiainesta oo.
Puolikas: Äiti, älä sinä aina viitsi kiljua.
Paitsi sota ja politiikka ja jääkiekko?saa valittaa ja yleensäkkin tänne on mahtu kaikenlainen puhe
En oo muuten koskaan edes maistanut kiljua. Sahtia kyllä senkin edestä aikanaan.no niimpä tietenki
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30238847:No voihan perskule. Saatko apua mistään tiukan paikan tullen? Ethän sie syömättä elä.
:hug:
On täällä sanottu miullekin että saapi valittaa. Täältä löytyy virtuaaliolkapäitä ja -korvia
saa valittaa ja yleensäkkin tänne on mahtu kaikenlainen puhe
puhutaan vaan tärkeistä aiheista, noi ei ole niitä, paitsi kiekko.Paitsi sota ja politiikka ja jääkiekko?
En oo muuten koskaan edes maistanut kiljua. Sahtia kyllä senkin edestä aikanaan.
noh, eihän kaikkia kiljututa vaikka kuinka makiaa saisEn oo muuten koskaan edes saanu kiljua. Kyrpää kyllä senkin edestä aikanaan.
mää olisin kyllä ennemmin ite nälässä kuin että lapsi tai lapsenlapsi olisSaan, porukoilta ja tädeiltä, mutta niin paljon olen jo saanut, että ei kyllä kohta kestä enää kantti kerjätä. Mutta pian se on pakko... On tässä sentäs vararavintoa kerätty lanteille viime vuosina.
...noh, eihän kaikkia kiljututa vaikka kuinka makiaa sais
kiljua kyl on hyvääkin. kun se tehdään tunteella ja ammattitaidolla.Et ole menettänyt mitään... Oksennus tulisi, jos kiljua pitäisi edes maistaa nykyään
mää olisin kyllä ennemmin ite nälässä kuin että lapsi tai lapsenlapsi olis
toisaalta, osaisin ruokkia itteni todella vähällä rahalla jos tulis tiukka paikka
näin oon ollu joskus havaitsevanijoskus on pakko kiljua kun tekee hyvää kun se tehdään tunteella ja ammattitaidolla.
Teetkö mulle?kiljua kyl on hyvääkin. kun se tehdään tunteella ja ammattitaidolla.
kiljua kyl on hyvääkin. kun se tehdään tunteella ja ammattitaidolla.
minä en osaa. kaverin porukat teki. ja sitä kyl juotiin pariin kertaan. voin kyl käydä kysyyn vieläkö tekee. veikkaan että tekee.Teetkö mulle?
Kunnollisesta en mee vannomaan, mutta teininä on tullut tehtyä kiljua. Kyllä sillä pään sekaisin sai .määkään en ole koskaan maistellu kunnollista sahtia tahikka kiljua