The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Spencer Hastings
:D

Mietin vaan kun mun mungpavuista pieni osa on käyny punertaa. Ja mikähän muutenkin on sen merkki, että ne on yli-itäneet ja epäkelpoja syötäviksi? Koska eiks ne oo vähän vaarallisiakin yli-itäneinä..?
 
kahvikirahvi
Jos nyt saan selon jostain, että onnistuiko tää niin voin kyllä suositella. Tosi helppoa ja kilo mungpapuja maksoi kiinakaupassa 2,50e. Siitä tulee 5x määrä ituja, proteiinipitoisuuskin 20% noissa.
Go greenin mungpapu-paketissa oli hyvä ohje inkivääriseen papumuhennokseen? Löytyisköhän niiden nettisivuilta? Tykkäsin siitä joskus ihan sikana, kunnes raskauspahoinvoinnin aiheuttama inkivääritrauma.
 
Spencer Hastings
Go greenin mungpapu-paketissa oli hyvä ohje inkivääriseen papumuhennokseen? Löytyisköhän niiden nettisivuilta? Tykkäsin siitä joskus ihan sikana, kunnes raskauspahoinvoinnin aiheuttama inkivääritrauma.
Voin käydä kauppareissulla kuvaamassa sen paketin jos on.. ehkä sun inkivääritraumat unohtuu jos se oikeesti on hyvää? Mä kyllä heitin mun idut nyt bioon, koska ne maistu kitkeriltä. Päivän liikaa taisin idättää. Desinfioin just purkkia ja nyt idätän hartaammin uuden satsin..

Btw hani mulla on sulle yllätys :D Saat sen viimeistään parin viikon päästä, mut ehkä jo torstaina....
 
kahvikirahvi
Voin käydä kauppareissulla kuvaamassa sen paketin jos on.. ehkä sun inkivääritraumat unohtuu jos se oikeesti on hyvää? Mä kyllä heitin mun idut nyt bioon, koska ne maistu kitkeriltä. Päivän liikaa taisin idättää. Desinfioin just purkkia ja nyt idätän hartaammin uuden satsin..

Btw hani mulla on sulle yllätys :D Saat sen viimeistään parin viikon päästä, mut ehkä jo torstaina....
Oh cool! Kuulostaa lupaavalta. Vois kyl kokeilla joku kerta jotain inkivääriä, ehkä se menis sillä ohi.
 
kahvikirahvi
Jos väliaikainen ajokortti vanheneee 6.9, niin eikö 2.9 oo ihan hyvä aika viedä poliisilaitokselle todistus kakkosvaiheesta? Joka on siis ajettu 2/3012 :rolleyes: Hyvin on ollu aikaa!
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En nostanut ennätystä kun ette toivottaneet onnea :stick: ihan pirusti painoi rauta!
Paljonko oli tangossa ja millä liikkeellä?

Aika painavaa oli tänään kyllä mullakin toi rauta, jotenkin ainaki hauiskäännöissä tuntu, ettei liiku tanko mihkään, vaikka samoilla vanhoilla painoilla vedin. Kyllä ne toistot tuli tehtyä, ku vähän ähki ja puhki :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30234319:
Paljonko oli tangossa ja millä liikkeellä?

Aika painavaa oli tänään kyllä mullakin toi rauta, jotenkin ainaki hauiskäännöissä tuntu, ettei liiku tanko mihkään, vaikka samoilla vanhoilla painoilla vedin. Kyllä ne toistot tuli tehtyä, ku vähän ähki ja puhki :D
Yritän saada 50kg penkistä, mutta ei nouse kun 45kg ja se uupuva vitonen suoraansanottuna veetuttaa..
 
Spencer Hastings
Mun yläkroppa on vuodessa niin surkastunu, etten jaksa nostaa suunnilleen neljän kilon kahvakuulaakaan :D Olis pakko päästä vahvistaa yläkroppaa ja selän lihaksia, mut salilla on ihan kamalaa ja tylsää ja hirveetä. Kohta takas töihin niin tulee bodattua työskennellessä..
 
kahvikirahvi
Mitähän mie oon onnistunu tekemään arkielämässäni väärin kun toisessa kädessä on hieno haba, toinen on vaan ihan tikku eikä oo habaa vaikka miten koittais pullistella :D
 
Spencer Hastings
Yksinasumisen kauhee puoli on se, ettei oo ketään kelle läpättää tauotta. En meinannu lihatiskinkään myyjätärtä päästää töihinsä ku ois tehny mieli vaan puhua ja puhua ja puhua. Onneks työkaveri tuli vastaan niin pääs jauhamaan toiselle :D

Lemmikit nukkuu ja mies lukee jostain syystä whatsapp-viestinsäki jollain kolmen tunnin viiveellä, vaikka tiedän sen viettävän ison osan ajasta se fucking puhelin kourassa.
 
Moro vaan ketjuun :wave: mitäs kuuluu ?
Sirahviko se joutu polliisien kanssa tekemisiin, ai ai. :D

Lääkärissä käyty, kortisonia taas olkapäähän, sunnuntaihin sairasloma. : /
 
kahvikirahvi
Yksinasumisen kauhee puoli on se, ettei oo ketään kelle läpättää tauotta. En meinannu lihatiskinkään myyjätärtä päästää töihinsä ku ois tehny mieli vaan puhua ja puhua ja puhua. Onneks työkaveri tuli vastaan niin pääs jauhamaan toiselle :D

Lemmikit nukkuu ja mies lukee jostain syystä whatsapp-viestinsäki jollain kolmen tunnin viiveellä, vaikka tiedän sen viettävän ison osan ajasta se fucking puhelin kourassa.
Pitää varmaan ladata skype niin saat viihdyttää työtöntä lusmua, puolikkaasta ei oo juttukaveria kaikkiin mun mieltä mylertäviin asioihin.

Erehdyin taas aamulehden uutissivustoille ja vittusaatana. Mie voisin alkaa maailmanvaltiaaksi niin kaikilla olis kivaa, rauhaa ja rakkautta eikä olis sotia.


Kais, oikeesti kävin vaan viemässä autokoulun kakosvaiheen todistuksen poliisille. Loppuu väliaikasesta kortista ajoaika lauantaina. Eihän se lappu ookkaan mulla ollut kuin puolitoista vuotta odottamassa viemistä... :D
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä