misäs vaiheessa ne muuttu sun rieskoiksi?Missä on mun rieskat? :kieh:
pakko tunnustaa että söin vähän kuormasta :saint: jäi niitä vielä kuitenkin
misäs vaiheessa ne muuttu sun rieskoiksi?Missä on mun rieskat? :kieh:
Sä lupasit tuoda mulle rieskoja. Antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa. Tana! :stick:misäs vaiheessa ne muuttu sun rieskoiksi?
pakko tunnustaa että söin vähän kuormasta :saint: jäi niitä vielä kuitenkin
oletkin eka joka pääsee tommosta päästeleen suustaan mulleAntaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa. Tana! :stick:
Kerta se on ensimmäinenki.oletkin eka joka pääsee tommosta päästeleen suustaan mulle
Elämä on raakaaHuomenta mussukat! Eihän tossa ehtinyt kuin pikaseen käyttää persreikää syrjällään ja sitten taas kello soi :wave:
kysyjä mies vai nainen.Toisesta ketjusta tuli mieleen et miten reagoisitte, jos joku tuntematon yhtäkkiä kysyis kaupassa: "Anteeksi mut olisko tää paita/nää housut sulle sopivan kokoset?"
Laita tyttö pöydän alle asumaan ni ei mahu kasvamaanViikon ainut vapaapäivä, siitä nauttikaamme.. Kuhan saan viskattua pienemmän eskariin, nii kurvaan salille kokeilemaan penkkiennätystä, so wish me luck! Sitten ois etsittävä tytölle syyspuku kun se kaikista kielloista huolimatta on mennyt kasvamaan..taas.. :kieh:
Mä täs tapan aikaa ennen töihin menoa.Aamupäivää
Hammaslääkäristä tultu.
Huomenna taas, otetaan viisaudenhammas pois.
Pitäis kanssa lähteä kohta eteenpäinMä täs tapan aikaa ennen töihin menoa.
ihmisen alkuja oon laittanu itämään mutta ei taida auttaa vaikka kuinka neuvoisin miten se homma käy kun sulla ei ole siihen työhön tarvittavia vehkeitäTiedättekö mitään idättämisestä?