The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...autoilun mielenkiintoinen maailma :rolleyes:....meikäläinen kun sai kortin, niin sitten hankin auton ja siitä alkoi se mun itsenäinen opettelu liikenteessä. Aikalailla samantein läksin autoileen ristiin rastiin pitkiä matkoja ympäri ämpäri, mitä enemmän liikenteessä sen parempi. Onneksi kotikaupunki oli sen verta vilkasliikenteinen, jotta opetti tosi hyvin nopeisiinkin liikenteellisiin muutoksiin.

Mä olinkin meijän perheen ainua kortillinen ja autollinen :). Onneksipa ehdin kunnolla toimia kauppakassina ja kuskina äitilleni :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30232351:
:O

Auts |O

:hug: :hug:

...jeah peijpe, kiitos :kiss:....eipä tartte miettiä mitä kenkiä huomenna laitan jalkaani -vanhat kunnon reinot jos saisin jotenkuten menemään ja kinkkau jatkuu sitten jälleen.

Just sain käärästyä ja "lastotettua" varpaan tohon toiseen varpaaseen kiinni, on kyllä niin nätti töppönen taas varottavana |O :snotty:

Minä ja mun suuri suuni....
 
IhQ
En tiiä pitäiskö itkeä vai nauraa opettajille ja niiden lukujärjestyksille.
Saatiin viime viikolla lukujärjestykset, minä päivinä on koulua. No, siinä sitten tavailin sitä kotona ja katoin että viimeset 2-3 päivämäärää oli ihan sekaisin, ei mitään tolkkua.
Lisäks meitä oppilaita oli niin paljon ettei mahduta niihin luokkiin minne ne oli suunnitellu tunnit.

No, tänään tuli viestiä opelta että tässäpä olis uudet lukujärjestykset. Isommassa tilassa oli useimmat tunnin, siitä plussaa mutta...ne päivämäärät on vielä pahemmin sekasin. Tiiä mitä päivää ne oikeesti tarkottaa kun lukkarissa lukee että Ti xx.xx ja se sitten on oikeesti vaikka torstai.
 
kahvikirahvi
automaatilla se vasta helppo on ajella, muistaa vaan ettei tee vasemmalla jalalla yhtikäs mitään
No ei se vaihdekepin käyttö mun mielestä mitenkään hankalaa oo :D Sitäpaitsi muutamalle tutulle on käyny silleen että automaatilla ko rullailee aikansa, niin manuaalivaihteisen käyttö onkin sitten yhtä kengurubensaa ja siinä kyydissä alkaa jo pelottamaan.
 
No ei se vaihdekepin käyttö mun mielestä mitenkään hankalaa oo :D Sitäpaitsi muutamalle tutulle on käyny silleen että automaatilla ko rullailee aikansa, niin manuaalivaihteisen käyttö onkin sitten yhtä kengurubensaa ja siinä kyydissä alkaa jo pelottamaan.
touche

mullakin on arkiautona automaatti ja aika monta kertaa oon ottanu manuaalilla puolen metrin loikan kun en oo muistanu painaa kytkintä startatessa

ja mulla on se vanha autto ihan autotallin takaseinän vieressä parkissa...
 
kahvikirahvi
touche

mullakin on arkiautona automaatti ja aika monta kertaa oon ottanu manuaalilla puolen metrin loikan kun en oo muistanu painaa kytkintä startatessa

ja mulla on se vanha autto ihan autotallin takaseinän vieressä parkissa...
Sen lisäks että oon aina ajanu vaan manuaalilla ja tykkään siitä, automaatti kammottaa ehkä just tosta syystä. Ja olen kuullut myös että jarruttaessa iskee paniikki ko kytkintä ei löydä ja sit ei meinaa tajuta jarruttaakaan.

Mut voisin silti kokeilla semmostaki.
 
Sen lisäks että oon aina ajanu vaan manuaalilla ja tykkään siitä, automaatti kammottaa ehkä just tosta syystä. Ja olen kuullut myös että jarruttaessa iskee paniikki ko kytkintä ei löydä ja sit ei meinaa tajuta jarruttaakaan.

Mut voisin silti kokeilla semmostaki.
taittelee sen väärän jalan sinne alle niin kyllä sen pian hoksaa että kaikki sujuu oikealla

ja jos hätätilanteessa painaa liian tosissaan jarrua niin sehän on vaan hyvä
 
IhQ
Minuu ei niinkään ne vaihteet haittaa mutta semmoisen nappikäynnistyksen haluisin :D
Siis että vaan napista painetaan niin auto käynnistyy..se on niin helppo. Pelkään jo etukäteen että sit joskus en saa autoa käyntiin ollenkaan ja/tai se sammuu samoin tein kun en osaa avaimella käynnistää.
 
Minuu ei niinkään ne vaihteet haittaa mutta semmoisen nappikäynnistyksen haluisin :D
Siis että vaan napista painetaan niin auto käynnistyy..se on niin helppo. Pelkään jo etukäteen että sit joskus en saa autoa käyntiin ollenkaan ja/tai se sammuu samoin tein kun en osaa avaimella käynnistää.
se nappikäynnistys on kyllä hyvä kun ei tartte tärköttää sitä tikkua sinne reikään

jos siinä reiän ympärillä olis karvat niin sattus helpommin...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä