juu, ei näyElkee pelästykö sitten, jos tää mun kuva näkyy.
Eipä onnistunu
Ei nävy.Elkee pelästykö sitten, jos tää mun kuva näkyy.
Eipä onnistunu
Laita linkkinä.Jep, ei onnistunu ei kuvan laitto. Äh tumpelo mikä tumpelo
:O...voi ittu ja illu ja )(/%/&%(/¤/%)&%|O
Tähtiä näkkyy :snotty:...mikä on se todennäköisyys sille että mie saan kuppelehdituksi kellarissa jo hiljan murtuneen varpaan uudestaan tärviölle |O...
Halavattu, pistän jesaria turpavärkkiini ja pään tuhkaan :headwall:
sulla pitää olla aluksi selaimen välimuistissa sen kuvan url (www.kuvansijainti.fi/kuvannimi.jpg)Jep, ei onnistunu ei kuvan laitto. Äh tumpelo mikä tumpelo
Pahoittelen, piti kirjottaa automaatti.eiks sulla on manuaali ittelläski?
Ämpäri meinas jäädä kyydistä ihan selvinpäinkin. Nykyään jos se mun kyydissä on niin osaa jo puristaa kauhukahvoja pitäen suunsa kiinni.eukkoo ei passaa mennä neuvomaan. itte oon nuorena jättäny ukkokullan seistä tököttämään bussipysäkille kun rupes neuvomaan miten autolla ajetaan. Oli päissään eikä voinu itte ajaa.
automaatilla se vasta helppo on ajella, muistaa vaan ettei tee vasemmalla jalalla yhtikäs mitäänPahoittelen, piti kirjottaa automaatti.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30232351::O
Auts |O
:hug: :hug:
No ei se vaihdekepin käyttö mun mielestä mitenkään hankalaa oo Sitäpaitsi muutamalle tutulle on käyny silleen että automaatilla ko rullailee aikansa, niin manuaalivaihteisen käyttö onkin sitten yhtä kengurubensaa ja siinä kyydissä alkaa jo pelottamaan.automaatilla se vasta helppo on ajella, muistaa vaan ettei tee vasemmalla jalalla yhtikäs mitään
toucheNo ei se vaihdekepin käyttö mun mielestä mitenkään hankalaa oo Sitäpaitsi muutamalle tutulle on käyny silleen että automaatilla ko rullailee aikansa, niin manuaalivaihteisen käyttö onkin sitten yhtä kengurubensaa ja siinä kyydissä alkaa jo pelottamaan.
Sen lisäks että oon aina ajanu vaan manuaalilla ja tykkään siitä, automaatti kammottaa ehkä just tosta syystä. Ja olen kuullut myös että jarruttaessa iskee paniikki ko kytkintä ei löydä ja sit ei meinaa tajuta jarruttaakaan.touche
mullakin on arkiautona automaatti ja aika monta kertaa oon ottanu manuaalilla puolen metrin loikan kun en oo muistanu painaa kytkintä startatessa
ja mulla on se vanha autto ihan autotallin takaseinän vieressä parkissa...
taittelee sen väärän jalan sinne alle niin kyllä sen pian hoksaa että kaikki sujuu oikeallaSen lisäks että oon aina ajanu vaan manuaalilla ja tykkään siitä, automaatti kammottaa ehkä just tosta syystä. Ja olen kuullut myös että jarruttaessa iskee paniikki ko kytkintä ei löydä ja sit ei meinaa tajuta jarruttaakaan.
Mut voisin silti kokeilla semmostaki.
Onneksi mie opin muittenki virheistä ko vain omistani ja tiiän noi etukäteen niin multa sujuis kerrasta ongelmittataittelee sen väärän jalan sinne alle niin kyllä sen pian hoksaa että kaikki sujuu oikealla
ja jos hätätilanteessa painaa liian tosissaan jarrua niin sehän on vaan hyvä
on se heleppoa olla täydellinen pohjalaaseen tyyliinOnneksi mie opin muittenki virheistä ko vain omistani ja tiiän noi etukäteen niin multa sujuis kerrasta ongelmitta
se nappikäynnistys on kyllä hyvä kun ei tartte tärköttää sitä tikkua sinne reikäänMinuu ei niinkään ne vaihteet haittaa mutta semmoisen nappikäynnistyksen haluisin
Siis että vaan napista painetaan niin auto käynnistyy..se on niin helppo. Pelkään jo etukäteen että sit joskus en saa autoa käyntiin ollenkaan ja/tai se sammuu samoin tein kun en osaa avaimella käynnistää.
Karvanopat ympärille .se nappikäynnistys on kyllä hyvä kun ei tartte tärköttää sitä tikkua sinne reikään
jos siinä reiän ympärillä olis karvat niin sattus helpommin...