The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Mua lähinnä huvittaa ne ylenmääräiset voihkinat, kiljumiset ja ähinät. En oo tietenkään kattonut, kerran vahingossa näin vilaukselta ja soitin heti äidille ja pyysin anteeksi.
Mua huvittaa enemmän ne "juonet".

Tilaa pitsaa kaverin kanssa -> kohta nussitaan kolmestaan pitsalähetin kanssa.
Lääkäri ja hoitsu kaksin huoneessa -> nussitaan ja kesken kaiken sisään saapuva hoitsu/lääkäri vaan alkaa riisumaan ja tulee mukaan.
Mies jää rysän päältä pettämisestä kiinni -> vaimo leppyy minuutissa ja osallistuu kimppaan.


Ja Peniskäsi Edward on oikea mestariteos. Haha!
 
munki tyär sai muka kortin eikä sekään tosiaan mikään huippukuski vielä ole

oon käskeny että joka päivä pittää käyvvä vähän reenaamassa
Mä oon kans kaikille kakaroille sanonu että ei sillon mitään osaa kun kortin saa, sillon vasta alkaa harjottelu. Mulle kun auto on kasa peltiä ja neljä rengasta eikä pienet kolhut tai naarmut mua ahista, ne on saaneet harjotella mielin määrin. Pitkillä matkoilla oon pistäny ne ajamaan ja koska maantielä on helppo ajaa, oon pistänyt ne rullaamaan pimpparallia kaupungilla ruuhka-aikaan ja sen ulkopuolella. Silleen sitä varmuutta tulee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30232199:
Mie muistan kun äiti vinku miulle, että pitääkö sitä joka ilta ajella autolla. Isä sanoi, että annahan tytön treenata. Vaan isät on fiksuja :flower:.
tuo on muuten totta. Meinasin saaha paskahalvauksen kun sain kortin ja isukki totesi että pakitappas tuo peräkärry paikalleen tallin viereen. En ollu ihan hirveesti pakittanut missään enkä ikinä peräkärryn kanssa. Ukko paineli sisälle kahville ja vilkuili ikkunasta kun tuskissani sitä kärryä tungin paikalleen. Sano että menihän se kun riittävän monta kertaa yritit mutta ei siitä ois mitään tullu jos hän oisi ollu vieressä viittomassa ja neuvomassa
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
mun poika ajaa jo sujuvasti sekä automaagilla että manuaalilla mutta tolla mun ikäsellä autolla se ei ole vielä suostunu koittamaan

vaan silläkö päästää niin siinä on jo pikkusen tekemisen meininkiä
 
ihan mielenkiinnosta
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30231599:
Jotenkin näin Se varmasti on. Ehkä joku jossain vaiheessa Sitte potkii persuksille ja tukee vaikeissa päätöksissä.


mut siihen asti mä mä muistelen ja nautin niistä tunteista ja hetkistä :heart:
sä tulkitset tota diandran biisii?
 
tuo on muuten totta. Meinasin saaha paskahalvauksen kun sain kortin ja isukki totesi että pakitappas tuo peräkärry paikalleen tallin viereen. En ollu ihan hirveesti pakittanut missään enkä ikinä peräkärryn kanssa. Ukko paineli sisälle kahville ja vilkuili ikkunasta kun tuskissani sitä kärryä tungin paikalleen. Sano että menihän se kun riittävän monta kertaa yritit mutta ei siitä ois mitään tullu jos hän oisi ollu vieressä viittomassa ja neuvomassa
mää kyllä opetin pojalle miten kärryn kans peruutetaan ja ihan hyvin meni

eukolle en ole uskaltanu opettaa, oisin varmaan ilman ainaski kuukauden
 
Mua huvittaa enemmän ne "juonet".

Tilaa pitsaa kaverin kanssa -> kohta nussitaan kolmestaan pitsalähetin kanssa.
Lääkäri ja hoitsu kaksin huoneessa -> nussitaan ja kesken kaiken sisään saapuva hoitsu/lääkäri vaan alkaa riisumaan ja tulee mukaan.
Mies jää rysän päältä pettämisestä kiinni -> vaimo leppyy minuutissa ja osallistuu kimppaan.


Ja Peniskäsi Edward on oikea mestariteos. Haha!
Unohdat nuo sivujuonet ja keskityt siihen pääjuoneen :D.
 
Mulla ei ollu ollu kortti montaa kuukautta ko otin ja läksin ajelemaan Rovaniemelle.
Ja mää en uskalla vieläkään ajaa missään suurpaikoissa:ashamed:
Mietin et kysyisin kaukolta et jos nyt syksyllä sillä olis aikaa nähdä mutta sitten iskee paniikki jos lähtis ite ajelee...kai se olis sit mentävä taas junalla ja panikoida niitä vaihtoja. Musta olis niin hermoja lepuuttavaa päästä sen luo keskelle ei mitään.
 
mää kyllä opetin pojalle miten kärryn kans peruutetaan ja ihan hyvin meni

eukolle en ole uskaltanu opettaa, oisin varmaan ilman ainaski kuukauden
eukkoo ei passaa mennä neuvomaan. itte oon nuorena jättäny ukkokullan seistä tököttämään bussipysäkille kun rupes neuvomaan miten autolla ajetaan. Oli päissään eikä voinu itte ajaa.
 
eukkoo ei passaa mennä neuvomaan. itte oon nuorena jättäny ukkokullan seistä tököttämään bussipysäkille kun rupes neuvomaan miten autolla ajetaan. Oli päissään eikä voinu itte ajaa.
mää oon jättänyt kans ukon tien laitaan kun neuvos miten ajetaan...luonto ei kyl periks antanut että oisin kokonaan jättänyt sen sinne,hain sen sieltä sitten poiskin.
 
...voi ittu ja illu ja )(/%/&%(/¤/%)&%|O

Tähtiä näkkyy :snotty:...mikä on se todennäköisyys sille että mie saan kuppelehdituksi kellarissa jo hiljan murtuneen varpaan uudestaan tärviölle |O...

Halavattu, pistän jesaria turpavärkkiini ja pään tuhkaan :headwall:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä