The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Saanko valittaa???


Nyt ahdistaa aivan helvetisti!!! Onneksi olen yksin... Lapset poissa kotoa huomiseen, et saan asiat selvitettyä...

Miksi mua uhataan koko ajan henkisesti??? Kokin kanssa juteltiin, kun hän soitti aiemmin ja kerroin, ettei tästä edelleenkään tule mitään.. sano tappavansa ittensä saman ... Nyt hetki sitten tuli viestinä hyvästit ja samat sanat... en vaan enää jaksa! Mun elämä on miehien takia ollut helvettiä!!!
 
Nyt pelottaa!!! taas se kävi... toki vaan pihassa... kahtimet on onneks kiinni... Oli niin aiemmin ymmärtäväinen kaikesta....
Mä en enää koskaan ota ainuttakaan miestä! Mun otsassa varman lukee, et mut on helppo saada völjyhyn hienoilla puheilla ja kätöksellä ja aina lankeen samaan... Mua jo muutenkin kytätään... siks on pakko lähtee täältä..

Pienimuotoinen vuodatus... anteeksi :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30227887:
Nyt pelottaa!!! taas se kävi... toki vaan pihassa... kahtimet on onneks kiinni... Oli niin aiemmin ymmärtäväinen kaikesta....
Mä en enää koskaan ota ainuttakaan miestä! Mun otsassa varman lukee, et mut on helppo saada völjyhyn hienoilla puheilla ja kätöksellä ja aina lankeen samaan... Mua jo muutenkin kytätään... siks on pakko lähtee täältä..

Pienimuotoinen vuodatus... anteeksi :ashamed:
Voi ei. Soita hätäkeskukseen. Ne voi ottaa siihen uhkailijaankin yhteyttä ja tarjota apua.

:hug:
 
Mä ajattelin siivota kuivamuonakaapin, siellä saattaa olla esihistoriallisia kauan sitten sukupuuttoon kuolleita tarvikkeita. Ensin lähden kyllä lenkille kun aurinko paistaa
 
Aamuaaaaa :)

...himppasen aikaseenhan se tämäkin tuli, kuinkas muutenkaan, ja oma vika kun kuppelihin ylhäällä aamuyön hiljaisille tunneille mutta kummasti tässä alkaa jotain nupissakin tapahtua...

Eli kahveeta runsaammanpuoleisesti mugiseen ja ipanat hiljaisiksi aamupalojensa äärelle, niin mikäs tässä onkaan sunnuntaipäivää lähteä ihmettelemään :)
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Herrankiesus sentään, EETM :O :hug:

Mä en ehken olis koko kokkiin enää yhteyksissä enkä vastais puheluihin saati viesteihin, kerran menee tällaiseksi uhkailuksi ja henkiseksi ahdisteluksi ja jopa vanoamiseksikin. Tylysti vain loppu koko jutulle ihan kaikilla akseleilla, vaikka kipiäähän sekin tekee mutta olettaisin, että sillä pääsee helpommalla. Ja jos tosiaan tulee vastaavaa tilannetta uudestaan eteen, niin tee kuten Bitch tossa jo sanoi - häkeen yhteyksiä.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Spencer Hastings
Levoin eilen itselleni kuusi kappaletta täydellisiä gluteenittomia sämpylöitä ja mies on yön aikana syönyt niistä neljä :mad: Varmaan maailman ainoa ihminen, joka perusteli perseilyään sillä, että gluteeniton on parempaa kuin tavallinen...

Timjami on muuten täydellistä sämpylässä. Kannattaa leipoa sitä niihin.
 
Eetem, yhteenkään tekstariin tai muuhun yhteydenottopyyntiin ei kannata reagoida eikä itsarilla kiristämiseen. Hanki lähestymiskielto, vaihda puhelinnumero, liiketunnistimella toimivat valot pihamaalle.
..ihan ot- kommenttia muuten asialliseen ja hyvään vastaukseesi mutta meillä on liiketunnistinvalot tässä läänissä ja arvaapa vaan...kun niistä tulikin sitten jäneksille semmonen lentokentän kiitorata :headwall: :D. Alvariinsa olivat tossa ihan uhallaan ravaamassa ja pomppimssa ja tsekkaamassa, että mistä kohdasta jo lävähtää bilevalot päälle...Että ohitettiin sitten se liiketunnistin sitten siitä...

Mutta siis EETM:lle ois oikein oivallinen lisä, mahdollisimman kiukkuisesti silmiä häikivällä teholla tietty :kieh:
 
Ei tarttekaan lähtee lenkille, tytär kömpi juuri kahvipannulle ja totesi että mä ilmotin myös sut ensin hydrospinningiin ja sen jälkeen johonkin tehovatsatreeniin. Hyvä että on kotona tommonen oma pt... :headwall:
 
..ihan ot- kommenttia muuten asialliseen ja hyvään vastaukseesi mutta meillä on liiketunnistinvalot tässä läänissä ja arvaapa vaan...kun niistä tulikin sitten jäneksille semmonen lentokentän kiitorata :headwall: :D. Alvariinsa olivat tossa ihan uhallaan ravaamassa ja pomppimssa ja tsekkaamassa, että mistä kohdasta jo lävähtää bilevalot päälle...Että ohitettiin sitten se liiketunnistin sitten siitä...

Mutta siis EETM:lle ois oikein oivallinen lisä, mahdollisimman kiukkuisesti silmiä häikivällä teholla tietty :kieh:
Näin kerrostaloasukkina tuo ei tullut mieleen :ashamed:
 
meillä on kotona kans liiketunnistinvalot pihassa ja sillon kun asuin kotona ja olin yksin öitä niin se oli ihan kauheeta kun ne räppäs päälle joku jänis tai kissa tai puunoksa niin sit ne valot vaan lävähti säännällisin väliajoin päälle. nykysin ne on niin ettei ne syty ollenkaan kun porukoilla meni hermot siihen et aina joku elukka ne sytytti,ei niistä ollut toivottua hyötyä.
 
Näin kerrostaloasukkina tuo ei tullut mieleen :ashamed:
Saat moisen anteksi :hug: - mutta eipä toi meidänkään päähän pälähtänyt kuin vasta loistavan käytännön kautta :D

Eka kerrat sitä tietysti vain huokaili ja ihasteli,kun katopas pupujussikaiset on taas pihamaalla ja itseasiassa ihan joka paikassa (tässä käy aikamoista trafiikkia kyllä), oih...mutta kun se meni ihan joka iltaiseksi läyhkäämiseksi ja pällistelyksi ja "kokeillaas mennä toviksi hipihiljaa tonne puskan taakse/sisään ja pompahetaan esiin kun valot ovat just sammuneet"- shöyksi ja valoilotteluksi, niin...

No, niks naks- valot paikallansa mutta ei tartte tuota jänisrataa ylläpitää enää :D
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Huomenta vaan ja mukavaa päivää :)
EETEM, halaus. Tuolainen on ihan kauheaa.
Hyviä neuvoja oot saanu.

Enpä saanu nukuttua tänä yönäkään kunnolla, tosin ei tällä kertaa ollut kissan syy.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä