Yleensä vastaus on ollut ei :xmas:Ruikkiskohan ruutis edes dd-kuppeihin
Mut jos tekee joskus poikkeuksen
Yleensä vastaus on ollut ei :xmas:Ruikkiskohan ruutis edes dd-kuppeihin
en tee, ruikin vaan pimpslooraanYleensä vastaus on ollut ei :xmas:
Mut jos tekee joskus poikkeuksen
mää tiesin että sää arvostaisit :kiss:ristus mikkä perät yinksulla
ei mikkään, kunhan koetin provosoidaVoi olla että olen vähän herkällä tuulella, mutta. Kerroppa KRUT mikä vika on olla kotiäiti tai lähäri? Viittaan kommenttiisi lasten harrastuksista tänään ja ennen..
Suorastaan kuumeni.. :stick:ei mikkään, kunhan koetin provosoida
hyvä että ees yks lämpeni
Mukavaa, että ootte hyvissä väleissä.Ostin sitte vihreet pillihousut ja uudet kuulokkeet. I'm happy.
Ja kävin tänää eksällä kahvilla ja vitsi miten huippu se on.
Se lupas ens viikolla tulla leipomaan mulle ja puolikkalle pitsaaMukavaa, että ootte hyvissä väleissä.
tää ex ei vissiin oo ämpäri?Se lupas ens viikolla tulla leipomaan mulle ja puolikkalle pitsaa
No ei tod Ämpäriä ei sitä paitsi uskaltais edes päästää keittiöön.tää ex ei vissiin oo ämpäri?
:hug: ei tommossi kannata miettii. leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.Vo ääh,vuosi sitten tänä iltana istuin nauttimassa iltaa hyvässä seurassa...voi sentäs
Ryhdistäydy nainen. Katse tulevaisuuteen.Vo ääh,vuosi sitten tänä iltana istuin nauttimassa iltaa hyvässä seurassa...voi sentäs
no en mää mietikään mut tuli vaan mieleen:hug: ei tommossi kannata miettii. leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
menneisyys tuli vastaan ja jäi suustaan kiinni siitä se ajatus sitten lähti.Ryhdistäydy nainen. Katse tulevaisuuteen.
Lego Friends, Helinä-keiju, Hello Kitty, kirjat...haluaisko joku vihjasta mistä 5v tytöt tykkää? pitäs lahjaostoksille ensviikolla...
Pannaan pannaanAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30226871:Sumpit pihisemään ja iltaa :wave:.