tee jossa on tujaus tummaa rommia ja vähän hunajaaMikä auttais kurkkukipuun?
mällitMikä auttais kurkkukipuun?
Ai siulkii on? Hunaja vois olla yks. Mä en voi ottaa sitä allergian takia.Mikä auttais kurkkukipuun?
Ei oo rommia mut hunajaa kyllä. En kyllä oikein välitä hunajasta.tee jossa on tujaus tummaa rommia ja vähän hunajaa
no mut se auttaa:stick:pervo
hunajan voi toki korvata tupla-annoksella rommiaAi siulkii on? Hunaja vois olla yks. Mä en voi ottaa sitä allergian takia.
No jos sit rommin tilalle mällit.mällit
Juu, alko eilen illalla heti kun mun keho hoksasi, että perskule, on koko viikonloppu vapaa eli just sopiva väli tulla kipeeksAi siulkii on? Hunaja vois olla yks. Mä en voi ottaa sitä allergian takia.
Inkivääri raastettuna teen tai kuuman veden joukkoonMikä auttais kurkkukipuun?
Mulla alkoi tänään. Mitään mällejä en todellakaan ota. Eikä olis saatavillakaan.Juu, alko eilen illalla heti kun mun keho hoksasi, että perskule, on koko viikonloppu vapaa eli just sopiva väli tulla kipeeks
Täytyy siis keitellä rohdos, jossa on inkivääriä, hunajaa, tummaa rommia ja mällit.Inkivääri raastettuna teen tai kuuman veden joukkoon
tarkemmin aatellen niin taiampa jättää välliin
Täytyy siis löytää toinen mällinluovuttaja.tarkemmin aatellen niin taiampa jättää välliin
mihkään kuppiin rupea ruikkimaan
Täytyy siis löytää toinen mällinluovuttaja.
Joskus jonkun miehen tuokin on tehtävätarkemmin aatellen niin taiampa jättää välliin
mihkään kuppiin rupea ruikkimaan
Ruikkiskohan ruutis edes dd-kuppeihinJoskus jonkun miehen tuokin on tehtävä
Lehteä tai dvd:tä katsellen :xmas:
Eikös tuo ole sanomattakin selvää?? :O :xmas:Minerva on oikeessa
Olis pizzaa tarjolla.