ei siitä ole hyötyä joka joulu kysyn ja aina sama vastaus..en mä tiedä.kysy Tinku sen 5v likan äidiltä niin ainakin tulee mieleinen lahja
taidan päätyä ettimmään jotain palapeliä tai peliä....saa sitten hukata niitä paloja tai pelin osia
ei siitä ole hyötyä joka joulu kysyn ja aina sama vastaus..en mä tiedä.kysy Tinku sen 5v likan äidiltä niin ainakin tulee mieleinen lahja
On se ruokaa ko sitä voi syödä. Ni.ei ne oo ruokaa. ne on aamupalaa.
No, mikä on?Ei sit burana 600 auttanut. Voi kökkö. :|
Mä pistin tallennukselle. Kiva sarja mut ei ihan vielä 7-v katsottava (mun mielestäni) ja alkaa tuo valkkari kihahtamaan huppuun sillai et pitäis kuitenkin kattoo uudestaan jälkikäteen...Ummelwald halaus, miks on paska fiilis ?
Jee, Olipa kerran alkoi tänään, meinas unohtua.
Flunssa.. (pääasiassa..sen lisäksi muutakin)Ummelwald halaus, miks on paska fiilis ?
Jee, Olipa kerran alkoi tänään, meinas unohtua.
Voi kurjuus, pikaista paranemista sulle. Viime talvena lekuri neuvoi mulle, että flunssan akuutissa vaiheessa on huvä syödä yli suositusannoksen c-vitamiinia ja sinkkiä, lyhentää tautivaihetta. Hunaja tekee hyvää kurkulle.Flunssa.. (pääasiassa..sen lisäksi muutakin)
Meillä menee nauhalle kans.Mä pistin tallennukselle. Kiva sarja mut ei ihan vielä 7-v katsottava (mun mielestäni) ja alkaa tuo valkkari kihahtamaan huppuun sillai et pitäis kuitenkin kattoo uudestaan jälkikäteen...
Pää ja niska kipiä.No, mikä on?
Shit, oisko sulleki lenssu iskemässä?Pää ja niska kipiä.
Ei sentään kai niitä ohjelmia klo 19 esitetä?mitäkätä, onks siinä paljasta pintaa vai mikä on kun ei sovi lapsosille
Voih, toivottavasti helpottaa pian.Pää ja niska kipiä.
Eiköhän kun otan toisen napin.Voih, toivottavasti helpottaa pian.