Noita tänään kattelin mut ne on kalliita|O Ainakin ne isot pakkaukset. kittyä on jo ihan tarpeeks(mun mielestä). Kirjat revitään heti.Lego Friends, Helinä-keiju, Hello Kitty, kirjat...
Vauhtia sitten |OPannaan pannaan
kummiplikka tykkää pet shopeista. ei kyl mitään hajua mitä ne on.haluaisko joku vihjasta mistä 5v tytöt tykkää? pitäs lahjaostoksille ensviikolla...
mutt Pp on poika...ainakin niin kuvittelin kun leikittiin rekallakysy yinksu pitkäkaulalta, sen luulis tietävän
Noko mie olen söyny tänään jo kolme kroisanttia ja sitte banaanilastuja ja manteleita |Oja sirahvi kiireellä syömään
5 v repii kirjat? Mamma mia, mikä tuholainen. Meillä on nyt kierroksessa 150-osaset palapelit. Myös lautapelit on kivoja.Noita tänään kattelin mut ne on kalliita|O Ainakin ne isot pakkaukset. kittyä on jo ihan tarpeeks(mun mielestä). Kirjat revitään heti.
entäs palapelit? miten moni palasia sen ikäset tekee?
Oitis, käskystä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30226888:Vauhtia sitten |O
Pet shopit on meillä ainakin ollut kova sana jo pitkään (ne on sellaisia muovielukoita, joilla on älyttömän kokoinen pää vrt muu kroppa)haluaisko joku vihjasta mistä 5v tytöt tykkää? pitäs lahjaostoksille ensviikolla...
ei ne oo ruokaa. ne on aamupalaa.Noko mie olen söyny tänään jo kolme kroisanttia ja sitte banaanilastuja ja manteleita |O
hää on vielä 4v :stick:5 v repii kirjat? Mamma mia, mikä tuholainen. Meillä on nyt kierroksessa 150-osaset palapelit. Myös lautapelit on kivoja.
Puolikas on sitäpaitsi kolme, enkä tiiä mistä tytöt tykkää. Mie juoksin ton ikäsenä mettässä veli- ja serkkupojan kanssa ja leikittiin sotaa, pikkuautoilla ja pelattiin keinumattia.kysy yinksu pitkäkaulalta, sen luulis tietävän
Leikkhella ja muoviastiat? Oma pikkuessu pikkukokille esim pieni Muumiessu?hää on vielä 4v :stick:
hella on jo. astioita on jo. sillä on kaikkea. muovihedelmiä on kaapissa kun joskus ostin muttaen antanut niitä sille kelle piti mutta ne voi olla vähän liian lapsellisia ton ikäselle....Leikkhella ja muoviastiat? Oma pikkuessu pikkukokille esim pieni Muumiessu?
Sää oot vaikee Omalla muksulla rakkain lahja neljä veenä oli nukkekoti. Onko lapsella sellainen? Joku huonekalu lisää. Vauva-nukelle joku tavara tai vaate.hella on jo. astioita on jo. sillä on kaikkea. muovihedelmiä on kaapissa kun joskus ostin muttaen antanut niitä sille kelle piti mutta ne voi olla vähän liian lapsellisia ton ikäselle....
on nukkekoti.itse tehty. ei se leiki sen nukeilla.Sää oot vaikee Omalla muksulla rakkain lahja neljä veenä oli nukkekoti. Onko lapsella sellainen? Joku huonekalu lisää. Vauva-nukelle joku tavara tai vaate.
Sittenhän ei tarvitse mitään ostaa .on nukkekoti.itse tehty. ei se leiki sen nukeilla.
enkä mä ole vaikee kun sillä lapsella on kaikkea jo...