naiset on aina 21 kunnes ne kuoleeKrut, Joo täytin 21, Alkon mukaan.
Itse kyllä luulin täyttäväni jo kypsät 38 vuotta.
Mä en ainakaan edes haluais olla 21..naiset on aina 21 kunnes ne kuolee
hautakiven lumeroista vasta hoksaa että eli ne sittenkin sen 90v
tarkotin tietysti fyysistä, en henkistä ikääMä en ainakaan edes haluais olla 21..
Miun pitää korkata 6000 sivu mutta se meni sivu suun.Joko me 100 sivua saatiin kokoon siitä, kun tuli 6000 täyteen :O
tulikos sulle muuten se salskea fb?Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30226447:Huh huh! Olipas se mielenkiintoista lukea, keiden kanssa on tullu rupateltua ihan aamun pikkutunneille asti.
No eitulikos sulle muuten se salskea fb?
no voihan videAlkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30226469:No ei
Joo, en olis pistäny ollenkaan pahakseni. No ehkä joskus.no voihan vide
ihme sälli ettei pillu kelpaa, liekkö ollu päissään?Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30226478:Joo, en olis pistäny ollenkaan pahakseni. No ehkä joskus.
Hyvin todennäköistäihme sälli ettei pillu kelpaa, liekkö ollu päissään?
Omituisena otuksena en toivoisi olevani edes fyysisesti 21-vuotias.tarkotin tietysti fyysistä, en henkistä ikää
pahoittelen sekaannusta
Älä ny. Joskus joku ei vaim ymmärrä.näyttää olovan viisainta että meikäläinen lopettaa kohteliaisuuksien viljelemisen
jätän homman niille jokka osaa sen paremmin
Mun mielestä se oli ihan söpö kohteliaisuus. Mutta ehkä mä oon vaan vielä nuori ja naiivi. :xmas:näyttää olovan viisainta että meikäläinen lopettaa kohteliaisuuksien viljelemisen
jätän homman niille jokka osaa sen paremmin
Lipevät kohteliaisuudet on persiistä, semmoset sydämestä tuleva lipsahdukset on parhaitatunnustan että lipevät kohteliaisuudet ei ole mun osaamisalueella
sen kyllä huomaa