The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Vai ei täälä osata syödä?

Kieltämättä pienonen opettelu meikäläisenki syömisissä. 3-4h välein pitää syödä ja kaikki ruoka menee vaa'an kautta mikä menee suuhun. Aamupala on niin tuhti, ettei sitä meinaa jaksaa syödä, sitte taas lounas sais mun mielestä olla vähän isompi, kuin mitä se on, mut kait tää tästä asettuu ku elimistö tottuu :)

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30224216:
Vai ei täälä osata syödä?

Kieltämättä pienonen opettelu meikäläisenki syömisissä. 3-4h välein pitää syödä ja kaikki ruoka menee vaa'an kautta mikä menee suuhun. Aamupala on niin tuhti, ettei sitä meinaa jaksaa syödä, sitte taas lounas sais mun mielestä olla vähän isompi, kuin mitä se on, mut kait tää tästä asettuu ku elimistö tottuu :)
Mulla on kaikki annokset isompia, mitä saisi.. mut mun on muuten niin vaikee pitää painoa tässä normaalissa.

Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30224212:
Tuskin. Enempi ollu sitä et puhelimet on pärissy, jos teen jotain mikä vaikuttaa muiden mielestä jokseenkin epämääräseltä.. lopulta en voinu istua edes naapurin kanssa tupakalla, ettei mulla vaan olis ollu liian hauskaa... Ite kyl kokki sai olla miten tykkäs.. ja olikin.. nytkin palaili juuri yhden naisen luota, kun oli saanu haluamansa..ilmeisesti. Ja kävin sikon kanssa juhlistamassa yksillä paikallisessa siskon synttäreitä.. tultiin mulle suoraan sanomaan kui kevytkenkänen lumppu oon niin ulkonäöltä kuin muutenkin. Olin et WTF?

Mut puheet on puheita. Mulla on hyvä olla nyt. Odotan innolla lasten syyslomaa, et pääsen takas mun kotikonnuille nauttimaan elämästä :heart:

Laitan kyllä varmaan tännekin sit kuvia mulle rakkaasta paikasta :heart:

Ja tuskinpa kukaan pystyy Neitsyttä aisoissa pitämään, jos Vuoriseen on uskominen ;)
:O - melkoisen mykistävää meinikiä...voi kiesus sentään, oothan ollut myrkynsilmässä :hug:

Mutta pääasia on se, että kaikesta huolimatta ja varmaan just sen takia sulla on asiat hyvin :heart:. Ei muuta kuin auvoisempia päiviä kohti pystypäisempänä :)!

• Tykkää
Reactions: EiEnääTilaaMuille
Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30224220:
Mulla on kaikki annokset isompia, mitä saisi.. mut mun on muuten niin vaikee pitää painoa tässä normaalissa.
Mä syön normaalisti ihan järkky määriä ja mitä sattuu. Nyt sitte on 12 viikon ohjelma, jota koitan tässä noudattaa, sen jälkeen kyllä palaan varmaan syömään taas samalla lailla kuin ennenkin, mutta katotaan nyt mitä tapahtuu, tuleeko tuloksia ja minkälaisia. Laihduttaahan mun ei tarvii, ku mulla ei oo mitää laihdutettavaa :D Kuntoa jos sais vielä nostettua ni ois hyvä :)

Coco Jamboo tuli mullekin tossa musatestissä. :)

Mitäs teitin iltaan kuuluu tänään ? :)

Täällä pari sihijuomaa, sipsejä, dippiä ja musiikkia. :)
Rento ilta.

• Tykkää
Reactions: IhQ

Rento ilta.
Muimui :wave:

Ihan menee sumuvaloja pidellessä :D - ipanoitten kans katellaan lötkön letkeinä Hassuja Kotivideoita ja pölistään puutaheinääpotaskaa samalla

Aikasta ihanaa :heart:

täällä hyvää ruokaa, kylmää viiniä, hyvää seuraa.. eiku mitä seuraa? :mad:

alkaa olla jo lähellä ettei ryhdy toi äijä ottamaan päähän
:hug:

Hemmottele itseäsi - eli nauti hyvästä ruuasta ja kylmästä viinistä :p ja loistavasta seurasta :heart:

Äijä viihtyköön nyt keskenään, ku ei jummarra hyvän päälle *sympatiamurinat*

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30224241:
Mä syön normaalisti ihan järkky määriä ja mitä sattuu. Nyt sitte on 12 viikon ohjelma, jota koitan tässä noudattaa, sen jälkeen kyllä palaan varmaan syömään taas samalla lailla kuin ennenkin, mutta katotaan nyt mitä tapahtuu, tuleeko tuloksia ja minkälaisia. Laihduttaahan mun ei tarvii, ku mulla ei oo mitää laihdutettavaa :D Kuntoa jos sais vielä nostettua ni ois hyvä :)
Mä oon kanssa taas innostunu tekeen vatsoja ja nostellu painoja. Josko saisi taas vatsa lihakset näkyviin niinkuin joskus ja kun oli luvattoman pitkä aika etten painojen kanssa tehny mitään.. Mun pitäis tehdä säännöllisesti, niin pysyis kuosissa :D.

Rento ilta.
Ei kummempia. Vettä saisin juoda, mut syömiset on syöty tältä päivältä, aamusti taas uusiks. :) Meenkin kyllä kohtapuoliin nukkumaa, huomenna aamust lenkki ja sit treffit siraffin kanssa :heart:

Bitch, nauti sinä herkuista ja juomasta, halaus. Onpa typerä mies nytten.

FreezeCat Moro muru :)

Ikiuni, mukavaa työpäivää huomenna. Ajoissa nukkumaan sitten. :)

:hug:

Hemmottele itseäsi - eli nauti hyvästä ruuasta ja kylmästä viinistä :p ja loistavasta seurasta :heart:

Äijä viihtyköön nyt keskenään, ku ei jummarra hyvän päälle *sympatiamurinat*
oon saanut lähes koko kesän hemmotella itseäni ja nauttia omasta loistavasta seurastani. Nyt noilla alkoi keikkatauko eikä ihan just nyt oisi välttämätöntä treenata tai tehdä uusia biisejä ja tuo helevetinperkeleenrotta sano vaan äkkiä käväsevänstä kämpällä. Neljä tuntia sitten.

Toki olen tottunut tähän, johan tuo jaksoi mua viikon katsella :LOL:

Alastulossa mättää, ootko tiukalla dietillä ? Hyvää yötä ja mukavaa päivää huomenna lenkkeilyn ja sirahvin seurassa. :)

oon saanut lähes koko kesän hemmotella itseäni ja nauttia omasta loistavasta seurastani. Nyt noilla alkoi keikkatauko eikä ihan just nyt oisi välttämätöntä treenata tai tehdä uusia biisejä ja tuo helevetinperkeleenrotta sano vaan äkkiä käväsevänstä kämpällä. Neljä tuntia sitten.

Jatimatikilla reenikämppä polttopuiksi :kieh:....

Ja sitten ne mokomat ryönät menevät ja syyttelevät meitä turpavärkistä kiinni jäämisestä |O. Hmphf.

mitä sää kuvittelit kun aikonaan otit kitaranrämpyttäjän ukoksi?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä