Tuo on tottaOikein. Jos ei se tapa, se vituttaa.
Tuo on tottaOikein. Jos ei se tapa, se vituttaa.
Tai toisinkin päin... aika hiljasta.. :snotty:täytyyhän miehelle antaa jos se on tarpeessa
mjaha. tein ukkokullan herkkupastaa, pistin viinin jääkaappiin viileneen, häädin kakaran pois kotoa.. äijänperkele lähti kolmisen tuntia sitten piipahtamaan treenikämpällä. Juon itte koko viinin ja kippaan pastat tunkiolle. Menköön nakkikioskille.
Mut ei sulle kelpaa, kranttu ootvoi vide, ihan jo luulin :saint:
vapaassa viikonlopussa on semmonen hyvä puoli, että voi tehdä mitä huvittaa tai olla tekemättä jos ei huvita.Mulla on kuulkaas VAPAA VIIKONLOPPU! En oo tällästä luksusta saanut pitkiin aikoihin :O
En edes tiedä mitä tekisin.
Mulla taitaa mennä nukkumiseksi.vapaassa viikonlopussa on semmonen hyvä puoli, että voi tehdä mitä huvittaa tai olla tekemättä jos ei huvita.
tuseeAlkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30224452:Mut ei sulle kelpaa, kranttu oot
lonkelit lunkkaa.Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30224452:Mut ei sulle kelpaa, kranttu oot
Panna mitä mihin? Tollain jättää lauseet kesken... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30224547:Anteeksi , jos olen liian suorasukanen... muta kyllä ny vois kunnolla panna :attn:
älä muuta viserräAlkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30224547:Anteeksi , jos olen liian suorasukanen... muta kyllä ny vois kunnolla panna :attn:
ompa tuo niinki mutta sitte on lisäksi hyvin harvinainen laji jokka panee vaan omaa muijaansalonkelit lunkkaa.
totta. se on harvinainen mutta vallan kunnioitettava laji. Oletan myös omani kuuluvan siihen kastiin.ompa tuo niinki mutta sitte on lisäksi hyvin harvinainen laji jokka panee vaan omaa muijaansa
Grrrr!!!Panna mitä mihin? Tollain jättää lauseet kesken... :xmas:
tiijäppä tuosta kunnioituksesta, yleensä respektiä saa eniten ne lajitoverit joilla on viilattuna satoja lovia revolverin kahvassatotta. se on harvinainen mutta vallan kunnioitettava laji. Oletan myös omani kuuluvan siihen kastiin.
Ette kyllä ikinä uskoisi jos kertoisin montako kairaa oon upottanu... vakit kunniaantiijäppä tuosta kunnioituksesta, yleensä respektiä saa eniten ne lajitoverit joilla on viilattuna satoja lovia revolverin kahvassa
ettekö te jos mää kertosin kuinka harvaan lampeen mää on reiän kairannutAlkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30224595:Ette kyllä ikinä uskoisi jos kertoisin montako kairaa oon upottanu... vakit kunniaan
Nyt arvaan, kun tuolleen laitoit ..... yhteen, ainoaan, rakkaudesta.ettekö te jos mää kertosin kuinka harvaan lampeen mää on reiän kairannut
Ötyä :kiss:..jumankeikkamus sentään |O...meni sitten wanhanaikaisesti tämä hommanen :snotty:...
Saahan sitä säväreitä näemmä näinkin, kun herää..tai siis havahtuu...elikäs kun ihan pienesti erehdyin silmäluomia leupuuttamaan...ja sitten jo riehutaan ja tiputellaan kirjaa jumalattomasti pläjäyttäen lattiaan :snotty:...
..enkä sitten edes päässyt yhtä lukua loppuunkaan :ashamed:
Taijanpa näissä höyryissä mennä jatkamaan, jos vaikka joutas nukkumaan enempi kuin viis tuntia yössä :wave:
Soon - head ööd ja kaunis unenägy gaigil :kiss: