...no mikä tää tämmönen on :snotty:....megalegendaarinen ikäloppu :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30224311:Jatimatikki :heart: Enpä enää muistanutkaan tuota.
Ensin kämppä palasiksi ja sitten jatimatikki lampeen :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30224311:Jatimatikki :heart: Enpä enää muistanutkaan tuota.
Joo, on kyllä aika tiukka. Ei nyt varsinaisesti dietiksi voi sanoa, kun kilokaloreita tulee sen 1800 vuorokaudessa, riippuu vähän vaihtoehdoista mitä syö, mutta tiukka joo siten, että sillon syödään kun on ruoka-aika ja sen verran mitä listassa lukee. Aamupala on mulla ihan hirvee tuska aina, kun ei oo tottunu syömään ja nyt pitäs ahdata sitä tavaraa ihan hirmusesti suuhun aamulla ensimmäiseks. Tiettykään ei oikeesti jaksa treenata jollei syö.Alastulossa mättää, ootko tiukalla dietillä ? Hyvää yötä ja mukavaa päivää huomenna lenkkeilyn ja sirahvin seurassa.
Plompsis!Ensin kämppä palasiksi ja sitten jatimatikki lampeen :xmas:
iiuuiiuuuiiuuu! kurja narttu, miksi rikoit treenikämpän? Nyt lähdet lukemaan tiilenpäitä.Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30224337:Plompsis!
....fiiiiuuuuuuu...plompsis :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30224337:Plompsis!
eli tällä kertaa vika ei olekkaan miehessä vaan pitsin ylimitoitetuissa odotuksissa :stick:no sillon kun sen ukoksi otin kuvittelin että se menee oikeisiin töihin ja soittelee vaan harrastukseksi
totta. en millään osannut kuvitella kesällä -84, että syksyllä -14 istun kotona ja kiroan tyypin alimpaan helvettiin koska siitä ei tullut kirvesmiestä. Saanko vähän lievitystä sillä perusteella, että olin vasta 14v?eli tällä kertaa vika ei olekkaan miehessä vaan pitsin ylimitoitetuissa odotuksissa :stick:
saat pari säälipistettätotta. en millään osannut kuvitella kesällä -84, että syksyllä -14 istun kotona ja kiroan tyypin alimpaan helvettiin koska siitä ei tullut kirvesmiestä. Saanko vähän lievitystä sillä perusteella, että olin vasta 14v?
Väliaika, kahvia ja pullaa!Ensin kämppä palasiksi ja sitten jatimatikki lampeen :xmas:
tänks. sääliseksi kelpais myös.saat pari säälipistettä
*tossa*
nyt joudun valitettavasti nousemaan puihintänks. sääliseksi kelpais myös.
tarkotin yleensä, en varsinaisesti sulta vongannutnyt joudun valitettavasti nousemaan puihin
Nää on niin vanhoja ja niin hyviä. Mies kattoo mitä ihmettä oikeen virnuilen koneella..[video=youtube;6iI2PvuZ5iQ]https://www.youtube.com/watch?v=6iI2PvuZ5iQ[/video]
voi vide, ihan jo luulin :saint:tarkotin yleensä, en varsinaisesti sulta vongannut
oon ilonen lajitoverin puolesta ihan silkasta solidaarisuudestaNo ei tuolle voi vakavissaan olla vihanen. Tuli kotiin niin silmät loistaen kun olivat ihan vaan vähän jamitelleet. Kai mää sille annan.
täytyyhän miehelle antaa jos se on tarpeessaoon ilonen lajitoverin puolesta ihan silkasta solidaarisuudesta