kahvikirahvi
Ei saa ko hengailet mun kans täällä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30223616:Saako mennä päikkäreille |O
Ei saa ko hengailet mun kans täällä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30223616:Saako mennä päikkäreille |O
Mut sie mie jaksaisin hengailla illalla oikein myöhään .Ei saa ko hengailet mun kans täällä.
Hmm, no joo. Mee vaan.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30223629:Mut sie mie jaksaisin hengailla illalla oikein myöhään .
Kiitos :kiss:.Hmm, no joo. Mee vaan.
Syöttekö te ikinä mitään muutako kanaa, käristystä ja muikkuja?tyär käytti mua kaupassa jossa oli muikut halvennuksessa
ja eikun muikunpalavaukseen
Missäs kasvikset?syyvään me joskus lohta tai possuaki
syyämme niitäkin mutta en oo muistanu raportoida niistä sulle
sorry
lopeta seuraaminen,en mäkään seuraa.Äh, olin paljon onnellisempi enneko aloin seuraamaan uutisista noita politiikkajuttuja ja sota-asioita.
Ei pysty enää, alkaa käymään jännäksi.lopeta seuraaminen,en mäkään seuraa.
ignorance is blissÄh, olin paljon onnellisempi enneko aloin seuraamaan uutisista noita politiikkajuttuja ja sota-asioita.
Ei missään tapauksessa. Kyllä tavalliselle kansalaiselle riittää tieto siitä, mitä BB-talossa tapahtuu tai ketkä on Tanssii Tähteitten kanssa-kisaajia.ignorance is bliss
Toisaalta on kyllä ihan hyvä olla ihan kartalla edes suunnilleen siitä mitä maailmalla tapahtuu
niin ahistavia uutisia ja muuta etten halua seurata enää mitään. älkää vaan tänne ketjun sisälle niitä tuoko...nöyrä pyyntö.Ei pysty enää, alkaa käymään jännäksi.
Kato suakin näkee :wave: Missä oot luuhannu?ignorance is bliss
Toisaalta on kyllä ihan hyvä olla ihan kartalla edes suunnilleen siitä mitä maailmalla tapahtuu
Juu ei.niin ahistavia uutisia ja muuta etten halua seurata enää mitään. älkää vaan tänne ketjun sisälle niitä tuoko...nöyrä pyyntö.
:saint::ashamed: oli pakko käydä vähän näpäyttämässä tuota giraffin dissaajaa tuolla asumisketjussa
:wave:Kato suakin näkee :wave: Missä oot luuhannu?
Onhan se ihan hyvä olla kartalla joo, näyttää vaan vähän hurjalta tää maailman meno nyt.
Yks mun kaveri on kovasti kiinnostunut kaikenlaisista salaliittoteorioista, hittoku se selittää niitä niin kauheasti etten muista miten naapurin pomo on niihin saatu liitetty. Kuulin ainakin hurjan sepustuksen miten saadaan liitettyä paavi vapaamuurareihin ja ufoihin Se oli oikeesti niin jännä että teki mieli uskoa siihen.:wave:
Se kummallinen juttu kun elämä vie mennesään
On juu jokseenkin hurja ja epävarma meininki. Kun joku pääsis tuon naapurimaan pomon pään sisälle et mitä se oikeasti ajaa takaa niin vois edes hiukan helpottaa.