Tuttua Voishan sitä aina tehdä jotakin mieliruokaa mutta saavat tottua maistelemaan erinlaisiakin makuja välissä. Lähinnä noiden pienempien kanssa semmosta kun tullaan pöytään niin heti ilmoitetaan ennenkuin edes on nähty ruokaa kunnolla että "hyiii... en tykkääää.... eeeennn syyyyöööö..."Mulla alkaa palaa käpy tän ainaise ruokapöytätaistelun kanssa. En halua syödä, äiti auta minua, minä en osaa, en halua, haluan poistua pöydästä. Sit pakko räplätä pöytää ja verhoja ja paukuttaa ja vinkua ja vikistä ja vittusaatanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Tää ei onneksi ole nirso, se ei vaan halua syödä. Uhmaa pukkaa.Tuttua Voishan sitä aina tehdä jotakin mieliruokaa mutta saavat tottua maistelemaan erinlaisiakin makuja välissä. Lähinnä noiden pienempien kanssa semmosta kun tullaan pöytään niin heti ilmoitetaan ennenkuin edes on nähty ruokaa kunnolla että "hyiii... en tykkääää.... eeeennn syyyyöööö..."
Ei lapsi itteään nälkään tapa. Nyt on hyvä hetki laittaa tiukka raja uhmalle ruokailun suhteenTää ei onneksi ole nirso, se ei vaan halua syödä. Uhmaa pukkaa.
täälläki on ollu toella rauhallista ja saan jopa kertoa että sain kuulla duunissa ERITTÄIN hyviä uutisiaMikäs tänään ahistaa? Home ja uhmailevat jälkeläiset. Hieron suolaa haavoihin ja kerron ettei täällä ole tänään huudettu (vielä).
Oikeesti? Ton voi lukea kahdella tavalla.täälläki on ollu toella rauhallista ja saan jopa kertoa että sain kuulla duunissa ERITTÄIN hyviä uutisia
tunsin oikein työn iloa kun saa paiskia hommia loistavien ammattilaisten kanssa
Vietin tänään kaksikymmentä minuuttia ämpärin seurassa ja se pisti miettimään miksi ihmeessä tuhlasin neljä hyvää vuotta nuoruudestani semmosen aivottoman idiootin kanssa.Mikäs tänään ahistaa? Home ja uhmailevat jälkeläiset. Hieron suolaa haavoihin ja kerron ettei täällä ole tänään huudettu (vielä).
Oma äitini aikoinaan valisti, että kun on kerran työntänyt kätensä paskaan niin ei toiste tee mieli. Tarkoitti siis miehiä :ashamed:Vietin tänään kaksikymmentä minuuttia ämpärin seurassa ja se pisti miettimään miksi ihmeessä tuhlasin neljä hyvää vuotta nuoruudestani semmosen aivottoman idiootin kanssa.
Uhmaileva jälkeläinen on kyllä paha, meni hermot jo heti aamusta ja pitkin päivää.
mikä se toinen tapa on?Oikeesti? Ton voi lukea kahdella tavalla.
Joko päivä on ollut kiva tai sitten ei.mikä se toinen tapa on?
ja peijjooni on vissiin taas vaihtanu nikkiä
tällä kertaa olin ihan tosissaan ja sain oikeesti kuulla hyviä uutisiaJoko päivä on ollut kiva tai sitten ei.