The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tuo on jännä hetki. Ei voi ku kädet ristiä ja toivoa että maailma kantaa

Huomenta muillekin!
Niijja kotiin voip aina tulla jos ei ekalla lennolla siivet kantanukkaan.
Meillä vanhin on jo alkanut kyselemään että miten hän pärjää sitten joskus omillaan kun ei osaa edes laskuja maksaa. Pitänee siis laittaa näpyttämään laskuja joku päivä, ni huomaa ettei se niin vaikiaa ole.:)
 
Niijja kotiin voip aina tulla jos ei ekalla lennolla siivet kantanukkaan.
Meillä vanhin on jo alkanut kyselemään että miten hän pärjää sitten joskus omillaan kun ei osaa edes laskuja maksaa. Pitänee siis laittaa näpyttämään laskuja joku päivä, ni huomaa ettei se niin vaikiaa ole.:)

Meillä esikoinen otti kerralla isomman harppauksen, lähti puoleksi vuodeksi Down Under töihin. Kyllä äitee valvoi muutamankin yön että pysty puhumaan skypessä
 
Kamalaa.|O Eikö sitä vois silleen pikkuhiljaa, ihan vaan äitin sydäntä ajatellen.:D
Maailmaa on nähtävä, rohkea lapsi!
Niin sanoinkin kun hän tuli kotiin, että pidän mieluummin hänet tuossa 10km päässä kuin 10 000. Sattui vaan niin hyvä mahdollisuus, että suorastaan suosittelin keskeyttämään lukion ja lähtemään koska vanhempana saattaisi kaduttaa
 
maksoin laskuja ja laitoin tiskit niin että saa ne helposti tiskattua kunhan jaksaa.jos olis herännyt aiemmin niinolis voinut tehdä illaks ruokaa mutta en mä sen takia jaksanut aiemmin nousta kun kerrankin sai nukkua pidempään. Pääseekin töissä sit melkeen heti syömään kun sinne menee. Kohta pitäs lähteäkin kun tarvii käydä tankkaamassakin.
 
kahvikirahvi
Mulla olis kans tiskivuori odottamassa ja lakanapyykki pyörimässä.

Kivaa kun toi kaveri on ollu käymässä mutta kyllä sitä jo kaipaa omaa rauhaa ja sitä ettei kukaan porsastele, jätä astioita sinne sun tänne ja murustele leipää pöydälle. Olispa kauheeta asua jonkun kanssa.
 
kahvikirahvi
Aina sitä vähän orjailee eikä oo niin vapaasti jos on vieraita talossa, vaikka oisivat miten toivottuja vieraita
No tää oli vähän sellai surullinen tapaus että se oli tullu toiselta puolen suomea kaupunkiin ja sen kaverit olu feidannu sen baari-illan aikana eikä sillä ollu sit mitään paikkaa minne majottua niin käskin tänne. Se oli vielä ryypänny kaikki rahansa eikä oo ennen kuun vaihdetta varaa mennä kotia. Mut eilen se tilas viimesillä euroillaan bussilipun tähän lähikuntaan ja menee jollekin toiselle kaverilleen.
 
Muksu eskarissa, toinen viety kouluun. Pyykit pesty, astiat pesty, ruoka laitettu, salilla käyty, koira lenkitetty, jyrsimet hoidettu. Nyt sitten autoon ja huristella töihin illaksi.

Mä en jaksa tehä siellä enää mitään. Päivän energiavarasto hupeni jo.. :snotty:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
No tää oli vähän sellai surullinen tapaus että se oli tullu toiselta puolen suomea kaupunkiin ja sen kaverit olu feidannu sen baari-illan aikana eikä sillä ollu sit mitään paikkaa minne majottua niin käskin tänne. Se oli vielä ryypänny kaikki rahansa eikä oo ennen kuun vaihdetta varaa mennä kotia. Mut eilen se tilas viimesillä euroillaan bussilipun tähän lähikuntaan ja menee jollekin toiselle kaverilleen.
Oho. Siis puolipakkovieras
 
kahvikirahvi
Mulla alkaa palaa käpy tän ainaise ruokapöytätaistelun kanssa. En halua syödä, äiti auta minua, minä en osaa, en halua, haluan poistua pöydästä. Sit pakko räplätä pöytää ja verhoja ja paukuttaa ja vinkua ja vikistä ja vittusaatanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
 
Päivää mussukat :)

Täällä naputellaan asuntohakemuksia niin että sormet on krampissa.
Isommat kämpät on kiven alla ja melkein tekis mieli ahtautua johonkin miniluukkuun ihan vaan että pääsis pois täältä...

Tai olis kivoja, isoja ja edullisiakin asuntoja 45 km väärään suuntaan ukon työpaikasta...
Ja sitten taas 50km toiseen väärään suuntaan,
mut siinä välissä ei ole kun hikisiä, juur ja juur 70 neliöisiä pikku kolmioita joissa saa vaatehuoneista ja parvekkeista vaan haaveilla.

Murr, stressifactori alkaa kohoamaan uhkaavasti yli maksimi tason.

Ja mieltä riepottaa sekin, että tuntuu ettei kukaan tuttu kelle on puhuttu tästä asiasta ota sitä oikeen vakavissaan. "Nooo, oottekste nyt ihan varmoja että se on hometta, ettei vaan vähän tunkkanen ilma?"
"Nooooo, kyllä me ollaan kun makuuhuone haisee tasan samalle kun kuukauden vanha paahtoleipä pussi avatessa, ja seinillä kasvaa valkosta "karvaa" jossa kukkii kauniita mustia pilkkuja ja betoniseinät on sormilla kaiveltavan pehmeitä.."
"mjaa, no voihan se sit olla...jotain semmosta...nii, mistäs näistä tietää."

:headwall:
 
Mulla alkaa palaa käpy tän ainaise ruokapöytätaistelun kanssa. En halua syödä, äiti auta minua, minä en osaa, en halua, haluan poistua pöydästä. Sit pakko räplätä pöytää ja verhoja ja paukuttaa ja vinkua ja vikistä ja vittusaatanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Täällä alkanut oleen samaa vikaa.
Ensin kokeilin sitä, että ruokalautanen laitettiin sitten sivuun, sai lähtee pöydästä,
ja seuraavan kerran kun tuli nälkä niin se sama ruoka odotti eikä muuta saanut.
No ei se oikein toiminut kun sitten toi likka kävi vartin välein napsimassa siitä lautaselta jotain ja mählästi ja kiukkus ihan entiseen tyyliin, joten nyt otin raakan linjan,
jossei ruoka kiukuttelemati uppoa niin kolmannesta varotuksesta kippaan sapuskat koiran kuppiin ja sit saa likka olla ilman.

On muuten ruvennut taas syömään suht hyvin :D
Eka varotus yleensä riittää, likka on pari kertaa sanonut että älä äiti laita koiralle MINUN ruokaa, minä syön nyt ITSE :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä