The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ai arvaatkaa mikä on ihan kreisiä? Näin unta kolme viikkoa sitten (muistan kun kirjoitan unia ylös jos muistan ne), jossa synnytin poika vauvan. Se oli 42cm pitkä, mutta painoi melkein neljä kiloa :D kätilöt kastoivat sen pojan siellä synnärillä ja tulivat kertomaan että Jasper on nyt syntynyt, mutta voimme antaa hänet teille vasta keväämmällä!!!!
Kiva (enne)uni :xmas:
 
Päivää.

Taivas, jotta mä oon väsyny. Meni viime yö ihan perseelleen, en saanu yhtää nukuttua.

Onnea Lauralla :kiss: :heart:


Että mua voi vituttaa. Miten mun pitäs aina ottaa siskon lapsia hoitoon ku pyydetään, yheksi yöksi ja koko viikonlopuksi, sitte jossei sovi ni suuttuu. Nytte hän ei voi sitte vastavuorosesti kuitenkaan ottaa poikia yökylään. Taitaa olla ensimmäinen kerta kun edes pyydän, mut ei. Voin kertoa, etten mäkään jaksa seuraavalla kerralla ottaa hänen lapsiaan. MUR!
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30215066:
Päivää.

Taivas, jotta mä oon väsyny. Meni viime yö ihan perseelleen, en saanu yhtää nukuttua.

Onnea Lauralla :kiss: :heart:



Että mua voi vituttaa. Miten mun pitäs aina ottaa siskon lapsia hoitoon ku pyydetään, yheksi yöksi ja koko viikonlopuksi, sitte jossei sovi ni suuttuu. Nytte hän ei voi sitte vastavuorosesti kuitenkaan ottaa poikia yökylään. Taitaa olla ensimmäinen kerta kun edes pyydän, mut ei. Voin kertoa, etten mäkään jaksa seuraavalla kerralla ottaa hänen lapsiaan. MUR!
Lyhyesti sanottuna hanurista tuommoinen.
 
Plääh, mitähän tästä päivästä viellä tulee :|
38 vuotta, ei oo saanu aikaisiksi yhtä muksua maailmaan, ei ees sitä pientä alkua. mä oon väsynny tähän hoitorumbaan.
Suru myös siitä, ettei kumpikaan vanhemmista ole enää täällä. :'(

jotain valopilkkua kuitenkin tässä päivässä, kävin ostoksilla töiden jälkeen ja tein ihan törkeän hyvää kakkua. pitäis kai käydä suihkussa ja levätä vähän aikaa.
 
Viimeksi muokattu:
Plääh, mitähän tästä päivästä viellä tulee :|
38 vuotta, ei oo saanu aikaisiksi yhtä muksua maailmaa, ei ees sitä pientä alkua. mä oon väsynny tähän hoidorumbaan.
Suru myös siitä, ettei kumpikaan vanhemmista ole enää täällä. :'(

jotain valopilkkua kuitenkin tässä päivässä, kävin ostoksilla töiden jälkeen ja tein ihan törkeän hyvää kakkua. pitäis kai käydä suihkussa ja levätä vähän aikaa.
Eihän se ole sinusta kiinni, silloin ei voi sanoa ettet ole saanut aikaiseksi. :hug:
Elämä on kyllä kummallista miksi toiset niin toivoo ja ei saa, ja sitten niitä tulla tupsahtelee minne ei toivota ja niillekin joille kukaan muukaan ei toivoisi. Ei sitä voi käsittää.. :|
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Plääh, mitähän tästä päivästä viellä tulee :|
38 vuotta, ei oo saanu aikaisiksi yhtä muksua maailmaa, ei ees sitä pientä alkua. mä oon väsynny tähän hoidorumbaan.
Suru myös siitä, ettei kumpikaan vanhemmista ole enää täällä. :'(

jotain valopilkkua kuitenkin tässä päivässä, kävin ostoksilla töiden jälkeen ja tein ihan törkeän hyvää kakkua. pitäis kai käydä suihkussa ja levätä vähän aikaa.
:hug: :kiss:

Eihän se sinun vika ole. Maailma on välillä kyllä niin epäoikeudenmukainen. :/
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Laura ja Alastulossa mättää, kiitti :kiss:
Juu, tiiän ei oo mun vika. Tämä päivä on tälläinen, alakuloinen, synttäripäivä, menkat alkaa taas pian ja väsyttää tämä rumba ja pettymykset kaikkiaan. :|

onha mulla paljon hyvääkin ja muuten elämä hyvin, välillä nämä elämän huonot puolet iskee hetkittäin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä