Sitten tsemppihali Kais ja Ihqu, tekin ootte sen tarpeessa.
Onko niitä muunkinlaisia Mää oon tosin kauhea unikuolaaja kaikkina vuorokauden aikoina.Mä vetäsin kans kuolapäikkärit
jeah, vaan ukosta saa marmattaaTäällä ei saa valittaa enää lapsista. Lapset on kilttejä, aina terveitä ja vain ihania. More the merryer!! CAPISH!! :kieh:
:snotty:
Mitä nopeammin tämän ymmärtää, sen helpompaa se on miehelle ja yleensä kaikille..Hyvä krut! :flower:jeah, vaan ukosta saa marmattaa
Eikö säästä yhtään? Tai siitä, että kaapissa ei ole herkkuja?jeah, vaan ukosta saa marmattaa
just näin ja kun vielä tajuaa että mikään ei kumminkaan riitä niin ei tartte ees yrittää mitäänMitä nopeammin tämän ymmärtää, sen helpompaa se on miehelle ja yleensä kaikille..Hyvä krut! :flower:
ukon syytä nuokiEikö säästä yhtään? Tai siitä, että kaapissa ei ole herkkuja?
Mää piilotan herkut niin se ei saa niitä pöllittyä Säästä en ookaan tainnut vielä hoksata syyttää :kieh:ukon syytä nuoki
Ei ku.. Väsymättä pitää kuitenkin aina yrittää.just näin ja kun vielä tajuaa että mikään ei kumminkaan riitä niin ei tartte ees yrittää mitään
ajelehtii vaan virran mukana
:hug:Saanko mieki tsemppihaleja, väsyttää ja puolikas on apina. Sille on tullu joku ääliömäinen taantuma tässä kesällä että ite ei osaa syödä ruokaa ja mikään ei meinaa kelvata. Ja vuodessa ei oo oppinut ettei kissaa kiusata, siitä on kiellettävä sen sata kertaa päivässä. Huoh!
Haluaisin kuumaan vaahtokylpyyn.
paino sanalla vieläMää piilotan herkut niin se ei saa niitä pöllittyä Säästä en ookaan tainnut vielä hoksata syyttää :kieh:
Yep :flower:paino sanalla vielä
muistelen että oot ämpäristä muutaman kerran maininnutMistäs mie valitan ko ei ole ukkoa?
No jos valitan että kitaramies ei oo vieläkään tunnustanu saaneensa pakettia, tsadilainen on kiireinen ja on menny monta tuntia viestittä. Yhyy, miehet on sikoja.
nii ,oliko sulla sitä seurantakoodia niin näet onko lunastanut sen paketin?Mistäs mie valitan ko ei ole ukkoa?
No jos valitan että kitaramies ei oo vieläkään tunnustanu saaneensa pakettia, tsadilainen on kiireinen ja on menny monta tuntia viestittä. Yhyy, miehet on sikoja.
Ei jaksa enää sitä, oon nyt nauttinu täysin rinnoin kun ei olla kolmea lapsen kuulumisia koskevaa viestiä lukuunottamatta oltu melkein viikkoon puheissa.muistelen että oot ämpäristä muutaman kerran maininnut
En saanu mitään semmosta. Mut kaippa se perille menee, ellei mee niin kai se palautuu mulle sitten.nii ,oliko sulla sitä seurantakoodia niin näet onko lunastanut sen paketin?