The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Meillä kans tuo pienempi tyttö pari vuotta sitten söi pöydän ääressä iltapalaa, menin siitä hetkeks käymään olkkarissa tai veskis tms. ja kun tulin takas, tyttö nukkui siinä istuillaan, nojas naamaa pöytään..hyvä ettei ollu naama lautaselle nukahtanu :D
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Ihmettelin vähän seiskan aikaan älämölön puutetta, oli siis hiljaista. Muksu teki palapelia keittiön pöydän ääressä, paitsi että oli nukahtanut istualleen naama palojen päällä. Siitähän sitten riemastui, kun piti herätellä ja hoitaa iltatoimet. Nyt on jo nukkunut tovin.
:D

Alamittainen on siitä harvinainen, että tunnistaa milloin on väsy. Pyysi jo hyvin pienestä päästä nukkumaan kun nukuttaa.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
IhQ
Jaah, iltatoimille mars...
Hitsi, oon tainnu jo koukuttua BB:n :ashamed: No 24/7 pakettia en osta...nauhotan vaan nuo ohjelmat mitkä tulee liian myöhään illalla ja katon ne seuraavana päivänä :D
 
Huoh.

Nyt ku lastenhoitodilemma on saatu päätökseen ja pojat menos mummolaan, niin mun kusee suunnitelmat. Voi vitun vittu.

Mä en enää suunnittele mitään, möllötän vaan aina kotona, enkä liiku mihkää. On tää niin väärin. Nii ja vittu miehet on sikoja. UGH!
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30215913:
Huoh.

Nyt ku lastenhoitodilemma on saatu päätökseen ja pojat menos mummolaan, niin mun kusee suunnitelmat. Voi vitun vittu.

Mä en enää suunnittele mitään, möllötän vaan aina kotona, enkä liiku mihkää. On tää niin väärin. Nii ja vittu miehet on sikoja. UGH!
ei kai, tuli ihan puun takaa tuo uutinen
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30215945:
:kiss:

Jos naisista ei muka ota selvää, nii miehistä ei sitte senkää vertaa, ne vasta onki ailahtelevaisia. Joo, ei, joo, ei. Joo sittenki, eipäkö ei sittenkään. ARGH!
mää en kyllä koskaan oo tommonen

ehkä en siis oo mies ensinkään?
 
IhQ
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30215993:
Nii se saattaa kyllä olla, että sä ootki nainen. Välillä on siltä vähän vaikuttanu.
No mut entäs ku naisetkin on niin hirween vaikeita? Ainaki näin oon kuullu puhuttavan, itehän en mitään semmosta myönnä :D













Okei, myönnän kaiken..tuo väite on varmaan saanu alkunsa miusta.:snotty:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä