The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ai että oisko mun nyt sit kuitenki pitänyt ottaa ne lennot sinne Dubaihin vai? :D Oishan siel ollu minimissään +30*c ja hulppeat puitteet. Hiekkaa ja sillee. Rantsu. Vähän jotain rakennuksiakin. Kai.

Njoo, mä oon aika innoissani kuvaamaan poikaa Pariisissa mustavalkofiltterillä, sit sais ehkä tehtyä taulunkin joskus ens vuoden puolella.
Olishan sitäkin voinut harkita :D
Mutta ei poikanen ymmärrä jos sisko on päässyt New Yorkiin :)
Tilanteiden ja fiiliksien mukaan matka :)
Ja Pariisi on varmasti hieno paikka :)
Onpa käynyt sitten ehkä Eiffel-tornin juurellakin ellei ihan tornissakin :)
 
Spencer Hastings
Täällä on hiljaista. Käyn hakemassa lisää kahvia.
Mäkin haluaisin ihan kauheesti sellasen kolme litraa lisäkofeiinia elimistöön, mut pitää taas lähtee lääkäriin ja pelkään et suoli räjähtää sinne :D Pitää olla siis vessatta tässä sitä ennen... takaisin kun tuun niin keitän pannullisen ja voisin hakea jotan naksujakin kotimatkalla.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Toffeesta mallia ottamalla ostin lisää testejä. Ensin meni kokeilun apteekin oma. Kaksi viivaa. Sitten clear blue digitaali jonka näyttöön pärähtää "raskaana" 2-3, eli rv4-5.


Just ku mä sain sähkötupakan... |O

Mä en ees muista milloin sinne neuvolaan soitetaan... Nyt en ainakaan pysty kun ei ole yhtään järkevää ajatusta päässä. Kait se pari viikkoa voi odottaa..

Pliiiiiis lettu, ota minut mukaan reissuun! I need it!
 
Toffeesta mallia ottamalla ostin lisää testejä. Ensin meni kokeilun apteekin oma. Kaksi viivaa. Sitten clear blue digitaali jonka näyttöön pärähtää "raskaana" 2-3, eli rv4-5.


Just ku mä sain sähkötupakan... |O

Mä en ees muista milloin sinne neuvolaan soitetaan... Nyt en ainakaan pysty kun ei ole yhtään järkevää ajatusta päässä. Kait se pari viikkoa voi odottaa..

Pliiiiiis lettu, ota minut mukaan reissuun! I need it!
Mitä ihanata :heart: :)!

Oi, Laura, Laura - onnea :heart:. Ja elä huoli, toi tommonen alun panikointi kuuluu niin kuvioihin mukaan aivan jokaisella kerralla - ja varsinkin se ei suunniteltu- osio :D

Eikä sillä neuvolalla ole mitn kiirettä, huokaiset ja totuttelet nyt vain tuohon ihanaan ajatukseen siitä, että pikkuinen kaveri on matkalla :heart:. Näin tämän pitää nyt mennäkin :). Asiat limittyvä ja lomittuvat kyllä, tilanne kerrallaan.
 
Dcfix? Kukaan ikinä tuunannut tällä pintoja?
Heps. Juu olen, ja Spencerin syytä kaikki :D - lähdin vielä eilettäin hankkimaan itelleni lisähommaa tässä kaikessa kaaoksessani.

Todella kätevä vaihtaa ilmettÄ pintaan kuin pintaan ja jos sattuu sylettämään, niin sen kuin nappaa pois.

Ei muuta kuin askartelemaan siitä ;)!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
...ja sitten lähti tämä kattinen :wave:

Aika on nyt niin kortilla ihan joka asiaan, tukkaputkella heittää menemään matalakiitoa mutta nyt mennään eikä meinata, hetkessä ja sen ohikin :D

Kiraffinen - ihanaa kikkuraa :heart:! Se on tämä syksy ja kosteus ja :D - tiedän niiin tuon tunteen :snotty:

Vaan - häpöis käpödis, timmiä tiistaita kehiin ja temputusta töppösiin :kiss: :)!
 
kahvikirahvi
...ja sitten lähti tämä kattinen :wave:

Aika on nyt niin kortilla ihan joka asiaan, tukkaputkella heittää menemään matalakiitoa mutta nyt mennään eikä meinata, hetkessä ja sen ohikin :D

Kiraffinen - ihanaa kikkuraa :heart:! Se on tämä syksy ja kosteus ja :D - tiedän niiin tuon tunteen :snotty:

Vaan - häpöis käpödis, timmiä tiistaita kehiin ja temputusta töppösiin :kiss: :)!
En oo aivan yhtä vakuuttunut tuosta ihanasta :D Onneksi takatukka pysyy kuosissa kun heittää nutturalle.


Meikä taitaa heittäytyä runoilemaan toiselle webbisivustolle ja sitten painun suihkuun.
 
Toffeesta mallia ottamalla ostin lisää testejä. Ensin meni kokeilun apteekin oma. Kaksi viivaa. Sitten clear blue digitaali jonka näyttöön pärähtää "raskaana" 2-3, eli rv4-5.


Just ku mä sain sähkötupakan... |O

Mä en ees muista milloin sinne neuvolaan soitetaan... Nyt en ainakaan pysty kun ei ole yhtään järkevää ajatusta päässä. Kait se pari viikkoa voi odottaa..

Pliiiiiis lettu, ota minut mukaan reissuun! I need it!
Sievoisen summan sitten tuhlasit noihin testeihin. :D Soitat sinne neuvolaan kun ehdit ja jaksat. Mä soitin tyyliin heti, rv 4 ja rv 5+1 oli jo eka neuvola.

Ei toi joulunalusreissu kyllä sua nyt tähän hätään jeesais, sinne vielä sen verta aikaa.

Hengität nyt ihan syvään ja sillee. :heart:
 
Mies aikoo myydä tämän kämpän, niin joo kivaa meillä ei ole kohta kotia..:confused: jos mies sekoaa, nin kait naisimmeisen on lupa etsiä uusi?? Niin, täällä ois nainen kolmessa kymmenessä, ahkera ja uskollinen pienen (vähän kasvavan) pesueen ja parin (kuuden) lemmikin kanssa etsimässä tosirakkautta, tositarkoituksella. Mielellään ennen talven tuloa voitas muuttaa kimppaan.. :snotty:
 
Ai arvaatkaa mikä on ihan kreisiä? Näin unta kolme viikkoa sitten (muistan kun kirjoitan unia ylös jos muistan ne), jossa synnytin poika vauvan. Se oli 42cm pitkä, mutta painoi melkein neljä kiloa :D kätilöt kastoivat sen pojan siellä synnärillä ja tulivat kertomaan että Jasper on nyt syntynyt, mutta voimme antaa hänet teille vasta keväämmällä!!!!
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
Mies aikoo myydä tämän kämpän, niin joo kivaa meillä ei ole kohta kotia..:confused: jos mies sekoaa, nin kait naisimmeisen on lupa etsiä uusi?? Niin, täällä ois nainen kolmessa kymmenessä, ahkera ja uskollinen pienen (vähän kasvavan) pesueen ja parin (kuuden) lemmikin kanssa etsimässä tosirakkautta, tositarkoituksella. Mielellään ennen talven tuloa voitas muuttaa kimppaan.. :snotty:
Voi hitto, kuulostais tosi kivalta. Ottaisin sut muuten mutta saatoin vahingossa eilen lupautua muuttamaan Havaijille ja alkaa leikkimään koti"rouvaa" jos syttyy kolmas maailmansota. Sori hani!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä