no kyllä naudanlihastakin saapi ruokaa, makuasia kumpi on parempaaHirveksen lihoja *kuolaa*
Voi miksi en valinnut metsästävää miestä :'(
Kelpaisi .Tuli nälkä. Kanasalaatti, maissilastut ja salsa sekä pirtelö jälkiruoaksi.
eikä se olis ikänä kotona tai jos ei asu yhes niin ei ole aikaa ikänä. Että hyvät ja huonot puolet siinäkin.Hirveksen lihoja *kuolaa*
Voi miksi en valinnut metsästävää miestä :'(
Mies teki, mulla on koipeliinit lepoasennossa. Kahvia vielä, niin jaksaa seuraavaan ruokinta-aikaan.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30212800:Kelpaisi .
Pari kk sitten.Onko se sovittu kauan sitten? Mun mielestä pitäköön tunkkinsa ja ostaisin sen leffan muualta.
Miks vaivaudut piettämään yhteyttä, melko epäkelvolta kaverilta kuulostaa.Pari kk sitten.
Tällä hetkellä vatuttaa ko.tyyppi muutenkin...varmaan jos sanoisin ostaneeni uuden laukun tms. niin olis kiinnostunut näkemään. Sama hlö josta oon "valittanu" aiemminkin..
En todellakaan tiiä.:|Miks vaivaudut piettämään yhteyttä, melko epäkelvolta kaverilta kuulostaa.
Söpöjä!Tässäpä gerbut. Jack, Sparrow ja Black Pearl vitsin kivoja kuvattavia, melko vikkeliä..
Inhoon ajamista, ni pitää ajaa reippaasti, että saa ala pois !.Reipas ajelija olet
ihmettä ei käynny mielessä hmmm mut hyvä pointti niin monta juttuu yhestä ämpäristäkin tulee nyt en tarkota ihmistä. toiselle huono toiselle hyvä mut olikos siul pissi hätä ku tuli toi mieleen muuten?Voi se olla myös pissaämpärikin
Asukkos itä-suomessa?Alkuperäinen kirjoittaja yllätit :);30212961:ihmettä ei käynny mielessä hmmm mut hyvä pointti niin monta juttuu yhestä ämpäristäkin tulee nyt en tarkota ihmistä. toiselle huono toiselle hyvä mut olikos siul pissi hätä ku tuli toi mieleen muuten?
Jottei ne maistuisi ihan puultaMiksi hammastikut on maustettuja? Ostin semmosia tänään, paketissa ei lukenu mitään mutta joku piparminttuinen tai vastaava maku jää suuhun. Omituista.
ämpäristä itä suomeen mut valase mua?Asukkos itä-suomessa?
Ei ole mutta tuli vaan mieleen jos vaikka mökillä on ulkovessa eikä halua pimeässä mennä tai talvella tai yöllä niin voi pissata ämpäriinAlkuperäinen kirjoittaja yllätit :);30212961:ihmettä ei käynny mielessä hmmm mut hyvä pointti niin monta juttuu yhestä ämpäristäkin tulee nyt en tarkota ihmistä. toiselle huono toiselle hyvä mut olikos siul pissi hätä ku tuli toi mieleen muuten?