[QUOTE="maura";30207300]Mulla on hammaspeikko [/QUOTE]
Voi ei. mulla on varmaan kans...hakkkaa jollain vasaralla: /
Voi ei. mulla on varmaan kans...hakkkaa jollain vasaralla: /
älä kyttää sitä aikaa mikä siinä näkyy keskityty vaaan kysymyksiin.Nii...vaan pitää varmaan ens viikko asua siel autokoululla, harjotella niitten koneella sitä koetta et uskaltais ees lähteä kokeilemaan. Kun se aika mikä kokeessa tikittää saapi sekin aikaan pienoisen paniikinpoikasen..
No jos lortolla se vittukin sen mielestä on, niin...no en väitäkään mutta
A) en halua sitä yksin
B) ootko varma että voin esimerkiks saada sellaista
No jos lortolla se vittukin sen mielestä on, niin...
no ei se mua autamulla olis kyllä konstit tiiossa millä saajaan pulla uuniin
kuulostaa kyllä aika äklönmakeelta. mä en pysty juomaa nykysin siidereita juuri ollenkaan,lonkeroita vaan.Miulla kans tsihiä, joku mansikka-vadelmasiideri..melekosen makkeeta. Tuon yhen pystyy juomaan mut sit tulis stoppi.
On ollu. Harmi että mun loma on loppu. Tapasin miehen vanhemmat. =)onko ikiksellä ollu kivaa lapissa?
kummatkin chillaaaTsih
Mies tekee perunarieskoja. Mä katon telkkua ja juon kaljaa. Eiks näin piä mennä? :xmas:
mut meijän suvulla on mökki sallan savukoseklla narukoskella onko lähellä?Tere :wave:
Tänään tultiin mökiltä pois. Huomenna lähdetään kotiin.
Oho!On ollu. Harmi että mun loma on loppu. Tapasin miehen vanhemmat. =)
no nyt ollaan jo vakavalla pohjalla kun vanhemmatkin tavattuu...hääkellojen kilkantaa odotellaa...On ollu. Harmi että mun loma on loppu. Tapasin miehen vanhemmat. =)
jaahas..no nyt ollaan jo vakavalla pohjalla kun vanhemmatkin tavattuu...hääkellojen kilkantaa odotellaa...
vai alampana kuusamossa? en oo geoliittinenVajaa 200 kilsaa väliä.
ja mun ukki oli kolttaonko ikselle jeesiöjokisuu siellä päinkään?
Ononko ikselle jeesiöjokisuu siellä päinkään?
ja poju tuttui?onko ikselle jeesiöjokisuu siellä päinkään?