Ei oo pakko, mutta herkällä tuossa vaiheessa on :hug:.Onko pakko vetää huulet rullalle kun pakkaa vauvanvaatteita kirpparille vietäväks? Ei oo helppoo tää elämä ko on äidiksi tullut.
Ei oo pakko, mutta herkällä tuossa vaiheessa on :hug:.Onko pakko vetää huulet rullalle kun pakkaa vauvanvaatteita kirpparille vietäväks? Ei oo helppoo tää elämä ko on äidiksi tullut.
:wave: Vaan nyt on hyvä rentoutua lauantai illan kunniaksi.:wave:Kävin vähän shoppailemassa..pienellä kirppiskierroksella ja ruokakaupassa
Oiiijjj, onko hän arovaraani? :heart: Valloittava!
Luulisin, että yöksi taitaa terraarioon tuo kaveri päästä.entäs kun se kömpii yöllä vieree...iiik
Mitäs pahaa se siinä tekis?entäs kun se kömpii yöllä vieree...iiik
Meki tehtiin lempiystävän ja muksujen kanssa pannaria tänäänAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30207131:Mie tempasen kohta pannukakun uuniin .
mää tempasen kans kohta mut jotain ihan muuta.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30207131:Mie tempasen kohta pannukakun uuniin .
Sateenvarjo voisi kenties auttaa .no voi sun ittu! laitoin päälleni ja suin tukkani vähän ihmismäiseks et käyn kaupas niin nyt sit alko sataa..no kuuroi nää vaan on mut silti,ärsyttävää. jos tästä ponkasen autolle niin kastun läpimäräks.
Pulla uuniin .mää tempasen kans kohta mut jotain ihan muuta.
Mitennii?pulla uunissa tekis kyllä yinksulle eetwarttia
mää muistan kans ton tuskailun...mulla meni vasta toisella läpi:ashamed: onneks sit kuitenkin inssi ekalla vaikka tiukkaa teki.Voi kökkö noiden teoriakoeharjotusten kans |O:headwall:
Nii...vaan pitää varmaan ens viikko asua siel autokoululla, harjotella niitten koneella sitä koetta et uskaltais ees lähteä kokeilemaan. Kun se aika mikä kokeessa tikittää saapi sekin aikaan pienoisen paniikinpoikasen..mää muistan kans ton tuskailun...mulla meni vasta toisella läpi:ashamed: onneks sit kuitenkin inssi ekalla vaikka tiukkaa teki.
Mutta kyllä se siitä,älä ressaa.Jos ei mee ekalla niin ei se ole maailmanloppu:hug:
no en väitäkään muttaälä väitä yinksu ettet haluis omaa lasta
sä voit harjotella omalla koneel. muista kattoo yllätäviä kuvia keskity siihen mikä ei oo itsetäänselvyys Vittu jos mä sanon ni sä pääset leikiten älä jännitä tai mä lähetän sepe suden puhkumaan spirittii sun luo se menee hyvin muista se!Nii...vaan pitää varmaan ens viikko asua siel autokoululla, harjotella niitten koneella sitä koetta et uskaltais ees lähteä kokeilemaan. Kun se aika mikä kokeessa tikittää saapi sekin aikaan pienoisen paniikinpoikasen..