Mun pitäs syödä jotain eikä tsihistellä.voisin ottaa famin seuraks yhen tsihin samalla kun huollan munamankelia että ei jää pojan uliopistouran alku kiinni ajoneuvosta
tsih
katon tässä samalla dokkaria nuorten huostaanotoista.
Mun pitäs syödä jotain eikä tsihistellä.voisin ottaa famin seuraks yhen tsihin samalla kun huollan munamankelia että ei jää pojan uliopistouran alku kiinni ajoneuvosta
tsih
No huhhuh, tulis kyllä mullekinAlkaa kans väsy tuleen. Eilen alettiin tsihautteleen ja perinteisiin kuuluu et sunnuntaina mennään nukkumaan. 10 vuotta sitten tää oli vielä helppoa.
Varatuilla olis voinut olla sinkkuja kavereitaTättärää!
Mitäs tänne? Mun piti lähtee veljelle mutta eipä sitä sit tullu mentyy,siellä olis ollut miehiä Mutta mitäpä mä niistä olisin kostunut kun ovat kaikki varattuja..ei mikään yllätys. Vettä satanut aamun ja nyt paistaa ainakin hetkellisesti arska.
Mutta ei ne siellä olis ollut ja kenellekään rupee nyt sanoo et hei onks sulla sinkkukavereita...veli olis kuollut häpeästä kun sellasia olisin sen kavereilta kysynyt.Varatuilla olis voinut olla sinkkuja kavereita
En sitä tarkoittanutkaan mutta sana olisi voinut levitäMutta ei ne siellä olis ollut ja kenellekään rupee nyt sanoo et hei onks sulla sinkkukavereita...veli olis kuollut häpeästä kun sellasia olisin sen kavereilta kysynyt.
Enpä osaa sanoa tuohon mitään kun ei ole kokemustavoinpa muuten kertoo että nykyajan polkukoneet on aika teknillisiä vimpaimia
piti kuuklaa ohjeet että sain kaikki 24 vaihdetta vireeseen
ei ollu mullakaan äsken, silloin kun enempi ajoin pyörällä niin oli vain yks eturatas ja viis takaratasta ja vaihekeppi oli täysin käsin viritettäväEnpä osaa sanoa tuohon mitään kun ei ole kokemusta
Herranjumala mikä otus!:O nNyt vasta tajusin katella sivui taaksepäin ja tällänen otus...en ihan kyllä ottais lemmikiks.
entäs kun se kömpii yöllä vieree...iiikAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30207081:Miusta tuon tepan ötökkä on aika muikeen näkönen otus .