The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ikeasta kotiuduttu onnellisesti. Parkkapaikalla meinasi tulla nokkapokkaa, mutta onneksi olen sävyisä ihminen. Ostokseni meinasi jäädä parkkiksella toisen auton alle, kun kaveri vetaisi vauhdilla ruutuun. Huomautin ystävällisesti asiasta ja en sanonut, mitä mielessä pyöri.
 
no voi sun ittu! laitoin päälleni ja suin tukkani vähän ihmismäiseks et käyn kaupas niin nyt sit alko sataa..no kuuroi nää vaan on mut silti,ärsyttävää. jos tästä ponkasen autolle niin kastun läpimäräks.
 
IhQ
mää muistan kans ton tuskailun...mulla meni vasta toisella läpi:ashamed: onneks sit kuitenkin inssi ekalla vaikka tiukkaa teki.

Mutta kyllä se siitä,älä ressaa.Jos ei mee ekalla niin ei se ole maailmanloppu:hug:
Nii...vaan pitää varmaan ens viikko asua siel autokoululla, harjotella niitten koneella sitä koetta et uskaltais ees lähteä kokeilemaan. Kun se aika mikä kokeessa tikittää saapi sekin aikaan pienoisen paniikinpoikasen..
 
älä höpötä
Nii...vaan pitää varmaan ens viikko asua siel autokoululla, harjotella niitten koneella sitä koetta et uskaltais ees lähteä kokeilemaan. Kun se aika mikä kokeessa tikittää saapi sekin aikaan pienoisen paniikinpoikasen..
sä voit harjotella omalla koneel. muista kattoo yllätäviä kuvia keskity siihen mikä ei oo itsetäänselvyys Vittu jos mä sanon ni sä pääset leikiten älä jännitä tai mä lähetän sepe suden puhkumaan spirittii sun luo :) se menee hyvin muista se!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä