The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Voi pehva, hampaasta lohkesi pala. :(
Saa nähdä kun soitan maanantaina hammaslääkäriin, niin milloin saa sitten ajan.
 
Ehkä sekin on sitä mieltä ettei se oo vielä tarpeeks vakavaa lasten esittelyyn? Ja onhan se varmaan sillekin kiusallinen tilanne että uus eukko paljastuu tolla tavalla.


Mutta ettei mee ihan eksmiehennpuolusteluks niin tapailis omina vapaaviikonloppuinaan. Sika!
No sitten ei esittele vaan on lasten vain kans (natsi minä). Ja tiedä häntä mitä on mielessään ajatellut/suunnitellut. On varmaan kiusallinen tilanne. Oli kyllä mummulle sanonut ettei olisi halunnut että olisin kuullut asiaa lapsen suusta.
Mutta sanoin mummulle et sama se mulle miten kuulen, olis lapsille sanonut että tapailee jotain.
Ja samaa mieltä, sovittakoon menonsa sen mukaan miten lapset on. Niin mäkin teen.
Ja onhan sillä muutenkin paljon enemmän aikaa olla itsekseen.
 
jos pystytte estämään että lapset täyttää 18 niin estäkää



ennen sai samppanjapullosta juua jopa kolme lasia mutta nyt kun jakaa sen neljälle niin ei saa ite ku hätnäppää yhen

Mulla on sama siis edessä reilun parin viikon päästä, kun poika täyttää 18. siihen saakka pysyköön pullot pannassa.
Tupakoinnin kanssa nostin kädet pystyyn kahden vuoden jälkeen kuukausi sitten. Röökiä en pojalle osta, mutta niin on enää vähän matkaa täysi-ikäisyyteen, että antaa vetää nyt sitten. Riskit kyllä tietää.

Uskottavasti on vaikea saarnata, kun sekä minä että exä poltetaan...
 
kahvikirahvi
No sitten ei esittele vaan on lasten vain kans (natsi minä). Ja tiedä häntä mitä on mielessään ajatellut/suunnitellut. On varmaan kiusallinen tilanne. Oli kyllä mummulle sanonut ettei olisi halunnut että olisin kuullut asiaa lapsen suusta.
Mutta sanoin mummulle et sama se mulle miten kuulen, olis lapsille sanonut että tapailee jotain.
Ja samaa mieltä, sovittakoon menonsa sen mukaan miten lapset on. Niin mäkin teen.
Ja onhan sillä muutenkin paljon enemmän aikaa olla itsekseen.
Kyllä muakin potuttais jos ämpäri siirtäis lapsivapaita jonkun muikkelin takia. Mutta arvosan enemmän sitä että sun eksä sentään yritti pitää sen salassa ei oo heti raahannut lapsia tapaamaan niinko ämpäri teki.

Mutta tsih ja nyt en enää jaksa ajatella koko ämpäriä.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
iltaa. Laikku on pakkaamatta, suihkuu pitäs mennä, kuin myös nukkumaa, mut tänne mä vaa tulin ihmettelemään.

Maaiman kauhein asia on myös tapahtunut, mulla ei oo kotona yhtää tsihiä prkl. Tilanne ois vaatinu yhen.


*Laikku, siis laukku :D
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä muakin potuttais jos ämpäri siirtäis lapsivapaita jonkun muikkelin takia. Mutta arvosan enemmän sitä että sun eksä sentään yritti pitää sen salassa ei oo heti raahannut lapsia tapaamaan niinko ämpäri teki.



Mutta tsih ja nyt en enää jaksa ajatella koko ämpäriä.

Tyhmä kysymys ehkä, mutta olin täältä sen verran aikaa pois, että kuka on ämpäri? Onko se siis sun exäs?
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä