ootta unohtanu kaks parasta lepytysvinkkiäRuutiksella tässä nyt vaimon lepytysvinkkejä, sopii sovitella omaan käyttöön.
vissiin tahallaan?
ootta unohtanu kaks parasta lepytysvinkkiäRuutiksella tässä nyt vaimon lepytysvinkkejä, sopii sovitella omaan käyttöön.
bj ja panoootta unohtanu kaks parasta lepytysvinkkiä
vissiin tahallaan?
ootta unohtanu kaks parasta lepytysvinkkiä
vissiin tahallaan?
ei tässä mua tartte lepyttää, oon lauhkea ko lammasbj ja pano
ruoka ja seksi tietysti
aamenOon sanonu tän ennenkin ja sanon uudestaan, tie naisen pöksyihin käy vatsan kautta.
:hug:Kyllä vätystää. Alakerran apinat valvotti puol kolmeen ja kello soi aamulla viideltä. Siirsin tunnilla heräämistä eteenpäin. Oli mulla vaatteet päällä ja tukka toisesta päästä kiinni, kun bussiin juoksin. Tietysti kyytiin osui yksi tuttava juuri tällaisena aamuna.
I'd love some. Kiitos.aamen
*saako olla kesäkurpitsaa ja halloumia*
höpö höpö.kyllä mun pöksyihin pääsee ilmankin.Oon sanonu tän ennenkin ja sanon uudestaan, tie naisen pöksyihin käy vatsan kautta.
miten niin sua..mä puhuinkin itestäni..ei tässä mua tartte lepyttää, oon lauhkea ko lammas
bäää
ei vitunnuolentaa ruukata sanoa bj:ksimiten niin sua..mä puhuinkin itestäni..
En lynkkaa vaikka ootki helppohöpö höpö.kyllä mun pöksyihin pääsee ilmankin.
no kai mä sen tiedän:stick:ei vitunnuolentaa ruukata sanoa bj:ksi
mitvit!En lynkkaa vaikka ootki helppo
Miks munan imemistä sit sanotaan,eihän sillä oo puhaltamisen kanssa mitään tekemistäei vitunnuolentaa ruukata sanoa bj:ksi
No jos ei tartte ruokaakaan pehmittelyyn niin..mitvit!
jaa...no sit oon varmaan tosi helppo lorttoNo jos ei tartte ruokaakaan pehmittelyyn niin..
Huumorintajuton ainaki tänään.jaa...no sit oon varmaan tosi helppo lortto
Eipäko viiden lapsen äitillä.No jos sulla palstalaisen mielestä on vittukin, se just on lortoilla.