No tästä tölkin tekstistä olisin kyllä itsekin arvannut että nyt ei ole mitään elämän nektaria luvassa.
No tästä tölkin tekstistä olisin kyllä itsekin arvannut että nyt ei ole mitään elämän nektaria luvassa.
en oo ennen maistanut tätä ja nyt ajattelin...yöh:xNo tästä tölkin tekstistä olisin kyllä itsekin arvannut että nyt ei ole mitään elämän nektaria luvassa.
älä hyvä nainen vaa haksaha,rahan tuhlausta:attn:Olisin voinut haksahtaa salmiakki sitruunaan. Onhan se jäätelönäkin hyvää.. :snotty:
No sitten ei esittele vaan on lasten vain kans (natsi minä). Ja tiedä häntä mitä on mielessään ajatellut/suunnitellut. On varmaan kiusallinen tilanne. Oli kyllä mummulle sanonut ettei olisi halunnut että olisin kuullut asiaa lapsen suusta.Ehkä sekin on sitä mieltä ettei se oo vielä tarpeeks vakavaa lasten esittelyyn? Ja onhan se varmaan sillekin kiusallinen tilanne että uus eukko paljastuu tolla tavalla.
Mutta ettei mee ihan eksmiehennpuolusteluks niin tapailis omina vapaaviikonloppuinaan. Sika!
menos on kyl hyvä pätkä.Ja mie sanon öitä..:kiss: leffaa tai jotain täs ja nukkumaan.
jos pystytte estämään että lapset täyttää 18 niin estäkää
ennen sai samppanjapullosta juua jopa kolme lasia mutta nyt kun jakaa sen neljälle niin ei saa ite ku hätnäppää yhen
Kyllä muakin potuttais jos ämpäri siirtäis lapsivapaita jonkun muikkelin takia. Mutta arvosan enemmän sitä että sun eksä sentään yritti pitää sen salassa ei oo heti raahannut lapsia tapaamaan niinko ämpäri teki.No sitten ei esittele vaan on lasten vain kans (natsi minä). Ja tiedä häntä mitä on mielessään ajatellut/suunnitellut. On varmaan kiusallinen tilanne. Oli kyllä mummulle sanonut ettei olisi halunnut että olisin kuullut asiaa lapsen suusta.
Mutta sanoin mummulle et sama se mulle miten kuulen, olis lapsille sanonut että tapailee jotain.
Ja samaa mieltä, sovittakoon menonsa sen mukaan miten lapset on. Niin mäkin teen.
Ja onhan sillä muutenkin paljon enemmän aikaa olla itsekseen.
Kyllä muakin potuttais jos ämpäri siirtäis lapsivapaita jonkun muikkelin takia. Mutta arvosan enemmän sitä että sun eksä sentään yritti pitää sen salassa ei oo heti raahannut lapsia tapaamaan niinko ämpäri teki.
Mutta tsih ja nyt en enää jaksa ajatella koko ämpäriä.
No sehän on ihan normaalia.Ai stna nyt jyrisee! kauhee,ihan yhtäkkiä ja hirvee räminä! mitä tällänen nyt ykskaks tuli?!
Miten voi sataa rakeita ja ukkostaa samaan aikaan?
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30205846:Tinku :hug:
Nyt mä meen suihkuu ja sit sänkyyn. Huomenna aamusti tsadiin ja illalla rokataan stadikalla.
Hyvät yöt :kiss:
Cheekhän se :heart:Onks siellä Keekki vai kuka?
Kiitti:kiss:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30205846:Tinku :hug:
Nyt mä meen suihkuu ja sit sänkyyn. Huomenna aamusti tsadiin ja illalla rokataan stadikalla.
Hyvät yöt :kiss: