Heipä heiAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30205177:Perjantai ehtoota :wave:
Heipä heiAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30205177:Perjantai ehtoota :wave:
Tinkun työpaikan huoltomies joka flirttaileeAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30205183:Kuka
Joo. Ei kannata tosiaan mennä pidemmälle.Tinkun huoltomies.
Onko sellaisia merkkejä ilmassa?Mua pelottaa että se heittäytyy hankalaks siellä lastenvalvojalla.
Saahan sitä elämöidä vaikka itkupotkuraivarin vetää. Meette sinne ja keskustelette asian, piste punkt och slut.Mua pelottaa että se heittäytyy hankalaks siellä lastenvalvojalla.
Sit pitäis keksiä uudet systeemit tapaamissopimusta varten, jostain syystä ei enää houkuttele ajatus että jokatoisena lapsivapaanani mulla olis ämpäri nurkissani pyörimässä..Muutto Rovaniemelle ja välit paranee automaattisesti?
Se on varattu!Miksei se vois mennä flirttailua pidemmälle?
No mulla ei ollu oikeeta ongelmaa, lähinnä sisäisesti nauratti ku toinen nälissään tuhahteli. Ääneen ei voi nauraa ku sitten nöksö vaan paheneeOnko täällä havaittavissa jotain negatiivisia juttuja ex-miehiä tai nykyisiä miehiä kohtaan tänään
Luin että salamikätkö. Hetken jo mietin, että mitäs siellä toffolassa oikein leikitäänHah, miehen salanamikätkö löytyi. Tällä kertaa oli piilottanut namit sipulipurkkiin, alkeellista...
Ei se ainakaan viimeksi ollut kun asiasta keskusteltiin, mutta jos mie oon vittuileva ja riitaa haastava sen etten oo sen kanssa samaa mieltä niin eihän sitä tiiä mitä se keksii. Ei sen kuitenkaan ole pakko siihen suostua tosta noin vaan vaikka se onkin sen luvannut.Onko sellaisia merkkejä ilmassa?
Onko siis vastaan sitä yksinhuoltajutta tms?
Mies leikkii laihdutuskuuria.Luin että salamikätkö. Hetken jo mietin, että mitäs siellä toffolassa oikein leikitään
Sisko kipuili samassa tilanteessa pari vuotta sitten ja eivät tehneet papereita. Trust me, kaikki on paljon selkeämpää kun se seisoo präntättynä paperilla.Ei se ainakaan viimeksi ollut kun asiasta keskusteltiin, mutta jos mie oon vittuileva ja riitaa haastava sen etten oo sen kanssa samaa mieltä niin eihän sitä tiiä mitä se keksii. Ei sen kuitenkaan ole pakko siihen suostua tosta noin vaan vaikka se onkin sen luvannut.
Ja toffee, voi tulla piettämään kädestä kiinni ja henkiseksi tueksi.
Tasapainon säilyttämiseksi annetaan sulle lupa parjata fru krutia hieman.tässähän alkaa tuntemaan ittensä ihan sankari-isäksi kun tulee rapsaa lajitoverien toilailuista
keep 'em coming
Kuinka saatat ostaa Aino-jäätelöä vaikka se on nestlen :O Ryökäle.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30205217:Kauppias ei edes ollut yrittänyt piilotella uutta Aino jäätelöä. Oikein tarjouksenkin oli ryökäle paiskassut :kieh:. Uutena makuna minttusuklaa .
Ei. Mies voi imuroida todisteeksi sen toisen kerran. Ihan vaan varmistaaksesi, että homma sujuu mallikkaasti :saint:.Saako valittaa? Miehellä on ollut vapaapäivä ja retale teki kaikki kotityöt. Pitäskö imuroida toisen kerran, jotta saa viikonlopun normaalisti käyntiin?
Misteri kans tänään valitteli kadonnutta uumaansa, mutta se ei oo päässyt vielä karkinpiilotusasteelleMies leikkii laihdutuskuuria.
Kun se on hyvää :ashamed:Kuinka saatat ostaa Aino-jäätelöä vaikka se on nestlen :O Ryökäle.
One-pack is cute ... Ja taputa toisen masua.Misteri kans tänään valitteli kadonnutta uumaansa, mutta se ei oo päässyt vielä karkinpiilotusasteelle
Meillä on kyl paperit olemassa jo, mutta haluan virallisesti yyhoomutsiksi.Sisko kipuili samassa tilanteessa pari vuotta sitten ja eivät tehneet papereita. Trust me, kaikki on paljon selkeämpää kun se seisoo präntättynä paperilla.
One-pack Enpäs taida mainita sille tuota nimitystäOne-pack is cute ... Ja taputa toisen masua.
Sitten vaan sinne sopimaan asiasta.Meillä on kyl paperit olemassa jo, mutta haluan virallisesti yyhoomutsiksi.