The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Muutto Rovaniemelle ja välit paranee automaattisesti?
Sit pitäis keksiä uudet systeemit tapaamissopimusta varten, jostain syystä ei enää houkuttele ajatus että jokatoisena lapsivapaanani mulla olis ämpäri nurkissani pyörimässä..

Ajattelin paeta kaupungista kuitenkin, mutta vähän kohtuullisemman matkan päähän toistaiseksi että lapsen kuljetus iskäviikonlopuille onnistuu helposti eikä tartte sen pärstää kattella lapsenvaihtoa enempää.

kahvikirahvi
Onko sellaisia merkkejä ilmassa?
Onko siis vastaan sitä yksinhuoltajutta tms?
Ei se ainakaan viimeksi ollut kun asiasta keskusteltiin, mutta jos mie oon vittuileva ja riitaa haastava sen etten oo sen kanssa samaa mieltä niin eihän sitä tiiä mitä se keksii. Ei sen kuitenkaan ole pakko siihen suostua tosta noin vaan vaikka se onkin sen luvannut.

Ja toffee, voi tulla piettämään kädestä kiinni ja henkiseksi tueksi.

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Ei se ainakaan viimeksi ollut kun asiasta keskusteltiin, mutta jos mie oon vittuileva ja riitaa haastava sen etten oo sen kanssa samaa mieltä niin eihän sitä tiiä mitä se keksii. Ei sen kuitenkaan ole pakko siihen suostua tosta noin vaan vaikka se onkin sen luvannut.

Ja toffee, voi tulla piettämään kädestä kiinni ja henkiseksi tueksi.
Sisko kipuili samassa tilanteessa pari vuotta sitten ja eivät tehneet papereita. Trust me, kaikki on paljon selkeämpää kun se seisoo präntättynä paperilla.

• Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30205217:
Kauppias ei edes ollut yrittänyt piilotella uutta Aino jäätelöä. Oikein tarjouksenkin oli ryökäle paiskassut :kieh:. Uutena makuna minttusuklaa :p.
Kuinka saatat ostaa Aino-jäätelöä vaikka se on nestlen :O Ryökäle.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä