Pitikin vastata mutta jäi että millainen se huoltomies tjsp on :xmas:Niin että päivää mitä täällä pitää tehdä jotta tulee huomatuksi...näyttää 715517 vai??
t. huomiohoro
Nuori, vanha, naimisissa, vapaa, mukiinmenevä
Pitikin vastata mutta jäi että millainen se huoltomies tjsp on :xmas:Niin että päivää mitä täällä pitää tehdä jotta tulee huomatuksi...näyttää 715517 vai??
t. huomiohoro
aika epäreilua kiukutella jos a) ite myöhästyy lähöstä ja b) ei jaksa tulla omineen perästäKun sit se kiukuttelee mulle siitä hyvästä
Jaa, mulle kesti tulla sitä kautta kauemmin.fami, kyllä se automaagi on nopein
Matkahuollosta en osaa sanoa kauanko menee.Panin matkahuollon kautta (eli ihan vaan lähimmästä paikasta mistä paketin sai menemään).
MH ei ole parhaimmillaan noin pitkällä matkalla joten saattaa mennä maanantaillePanin matkahuollon kautta (eli ihan vaan lähimmästä paikasta mistä paketin sai menemään).
aika epäreilua kiukutella jos a) ite myöhästyy lähöstä ja b) ei jaksa tulla omineen perästä
mutta elämä on
yksittäistapausJaa, mulle kesti tulla sitä kautta kauemmin.
Paketti siis
Ehkäpäyksittäistapaus
enpä jaksa vaivautuaniillä pääsis kyllä hyvin alkuun
annappa tulla
no pöhenpä jaksa vaivautua
Ei nyt suinkaan moista ole ilmassa.Onko täällä havaittavissa jotain negatiivisia juttuja ex-miehiä tai nykyisiä miehiä kohtaan tänään
Joo. Mulla meni kuppi nurin ko ämpäri sano että mie vain vittuilen ja haastan tahallani riitaa enkä edes yritä ymmärtää asioita sen näkökulmasta, tai sitä että se yrittää parhaansa eikä tiedä miten vois panostaa enää yhtään enempää vanhemmuuteen ja lapseen. Ja nämä se siis kertoi sen jälkeen kun sille selvis että en ollut sen kanssa samaa mieltä eräästä sen ratkaisusta. Jätin kommentoimatta koko asiaa ja hän oli tulkinnut sen myöntymisen merkiksi ja yhtämielisyydeksi.Onko täällä havaittavissa jotain negatiivisia juttuja ex-miehiä tai nykyisiä miehiä kohtaan tänään
Yli 50v ja varattu mutta pirun hyvännäkönen Ei uskois että on jo pappaPitikin vastata mutta jäi että millainen se huoltomies tjsp on :xmas:
Nuori, vanha, naimisissa, vapaa, mukiinmenevä
Miksei se vois mennä flirttailua pidemmälle?Yli 50v ja varattu mutta pirun hyvännäkönen Ei uskois että on jo pappa
No ,kaipa sitä töissä saa vähän flirttailla...ainakin minä Piristää kummasti päivää.
Amatööri :vampire:Hah, miehen salanamikätkö löytyi. Tällä kertaa oli piilottanut namit sipulipurkkiin, alkeellista...
KukaAi varattu, oho. No sit ei kannate mennä pidemmälle.
Tinkun huoltomies.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30205183:Kuka
Muutto Rovaniemelle ja välit paranee automaattisesti?Joo. Mulla meni kuppi nurin ko ämpäri sano että mie vain vittuilen ja haastan tahallani riitaa enkä edes yritä ymmärtää asioita sen näkökulmasta, tai sitä että se yrittää parhaansa eikä tiedä miten vois panostaa enää yhtään enempää vanhemmuuteen ja lapseen. Ja nämä se siis kertoi sen jälkeen kun sille selvis että en ollut sen kanssa samaa mieltä eräästä sen ratkaisusta. Jätin kommentoimatta koko asiaa ja hän oli tulkinnut sen myöntymisen merkiksi ja yhtämielisyydeksi.
En oo kyllä aikoihin mäkättäny sille mistään tai koittanu patisella sitä isyyteen, ei jaksa enää. Siks oonki alkanu purkamaan raivoani tänne teille että pysyisin sen kanssa asiallisen viileellä linjalla.