sit sanoit?Alan jo itekin epäilemään sitä mitä sanoin yks päivä siitä isän rakkaudesta..
Että kukaan maailmassa ei rakasta lastaan yhtä lailla ko ämpäri.sit sanoit?
olihan tuo aika vahvasti sanottu kun aattelee että maailmassa on pari miljardia isääEttä kukaan maailmassa ei rakasta lastaan yhtä lailla ko ämpäri...
Saanko liittää tän kommentin siihen ketjuun missä keskusteltiin siitä miten miehet ja naiset voi olla ilman seksiä :xmas:juur näin, miehet huoraa, ryyppää ja pitää muutenki hauskaa ja akat hoitaa lapsia
missä vitun välissä mää oon jämähtäny taas pikkupoikien kanssa kotimieheksi
Nainen : /Miksei se ite oo niiden kanssa? :O
Ämpäri ei muuten vienytkään puolikasta viime viikonloppuna mummolle. Mummo ei huolinut niin jätti sitten siskojensa hoivaan. Ei jäänyt edes laittamaan nukkumaan niinko aiemmin aikoi, ja oli jääny sinne mökille yöksi ryyppäämään.. (mainitsinkohan tästä täällä aiemmin?) Ja se jo sunnuntaina kyseli saako se palauttaa mukulan vaikka oltiin sovittu siitä pidennetystä viikonlopusta.
Kannattaa valittaa ko ei "ehdi" ja "pysty" olemaan pojan kanssa niin paljon kun haluais.
No myönnän, olin väärässä.olihan tuo aika vahvasti sanottu kun aattelee että maailmassa on pari miljardia isää
esim. sun oma isäs
Saanko liittää tän kommentin siihen ketjuun missä keskusteltiin siitä miten miehet ja naiset voi olla ilman seksiä :xmas:
jätäppä tällä kertaa liittämäti mutta vihellä vähän alkuun mitä sulla on nyt mielessäSaanko liittää tän kommentin siihen ketjuun missä keskusteltiin siitä miten miehet ja naiset voi olla ilman seksiä :xmas:
minerva ottaa ja lähtee reissuun ja ukko tulee perässä kun ehtii?Pitäis lähtee viikonloppureissuun mut miestä ei taas näy ei kuulu. No, ehkä ollaan ennen puolta yötä sit kuitenkin perille - svittu
Tekis kyl mieli mut sit mies jäis kuitenkin kotiin.minerva ottaa ja lähtee reissuun ja ukko tulee perässä kun ehtii?
jos panit automaattiin niin luulis olevan mutta jos palvelupostiin niin hiinä ja hiinäMepä mennään tänään lempiystävälle yökylään
Jokohan muuten olis toissapäivänä lähetetty paketti tänään lapissa? Vai meneeköhän maanantaihin.
KivaMepä mennään tänään lempiystävälle yökylään
Jokohan muuten olis toissapäivänä lähetetty paketti tänään lapissa? Vai meneeköhän maanantaihin.
ja tässä ongelma piilee missä?Tekis kyl mieli mut sit mies jäis kuitenkin kotiin.
Kun sit se kiukuttelee mulle siitä hyvästäja tässä ongelma piilee missä?
Mun mielestä noista automaateista (jos tarkoitit lokeroa) menee kauemmin?jos panit automaattiin niin luulis olevan mutta jos palvelupostiin niin hiinä ja hiinä
jäikö sulle se JJFI...... numero millä voisit tarkistaa?
niillä pääsis kyllä hyvin alkuunNiin että päivää mitä täällä pitää tehdä jotta tulee huomatuksi...näyttää 715517 vai??
t. huomiohoro
Panin matkahuollon kautta (eli ihan vaan lähimmästä paikasta mistä paketin sai menemään).jos panit automaattiin niin luulis olevan mutta jos palvelupostiin niin hiinä ja hiinä
jäikö sulle se JJFI...... numero millä voisit tarkistaa?