The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää:wave:

Turkasen väsynyt.plah! Croisantti ja kaakaota tässä välipalaks:p Tosin pitäs kyllä ruokaa syödä siis kunnollista..Mitäs muuta,kävin yhellä uudella kirpparilla ja löysin laukun..ihanko mä sitä tarttisin kun ennestäänkin on jo hemmetin monta mutta se oli vaan 4e niin...sit ostin ihan kaupasta alennuksesta hupparin,isompi mitä yleensä käytän mutta siitä väristä oli vain se koko ja mun oli saatava just sen värinen:D
Työkaverilla on nyt joku ketunhäntä kainalossa...lahjo mua tänää ilman syytä..eikä kertonut miks|O:confused: ..ja huoltomies tais iskee mulle silmää:O ..tai sit vaan halusin uskoa et iski silmää:xmas: tosin ollaan tällä viikolla oltu monta kertaa "tekemisissä" .

pitäs kai tiskata...pyykkikone sentää pyörii.

Miksei se ite oo niiden kanssa? :O

Ämpäri ei muuten vienytkään puolikasta viime viikonloppuna mummolle. Mummo ei huolinut niin jätti sitten siskojensa hoivaan. Ei jäänyt edes laittamaan nukkumaan niinko aiemmin aikoi, ja oli jääny sinne mökille yöksi ryyppäämään.. (mainitsinkohan tästä täällä aiemmin?) Ja se jo sunnuntaina kyseli saako se palauttaa mukulan vaikka oltiin sovittu siitä pidennetystä viikonlopusta.

Kannattaa valittaa ko ei "ehdi" ja "pysty" olemaan pojan kanssa niin paljon kun haluais.
Nainen : /
Oli ollut tarkoituksena että ovat vain yhden yön mutta kun mummu oli ehdottanut kahta niin kävihän se.
Sai sitten samalla tietää että poikansa tapailee jotain :xmas:

Et ole tainnut tuosta siskojutusta mainita : /

Miten nuista miehistä nyt onki kaikilla trabelia? Misteri nöksähti mulle aamulla ihan turhasta, enkä kehannu ees sanoo, että pitää syyä aamupala enneku alkaa neuvottelemaan päivänkulkua. Raukka ei kestä yhtään suunnitella tyhjällä mahalla :D

• Tykkää
Reactions: famipala
Mepä mennään tänään lempiystävälle yökylään :)

Jokohan muuten olis toissapäivänä lähetetty paketti tänään lapissa? Vai meneeköhän maanantaihin.
Kiva :)

Uskoisin että on tänään :)
Tosin Itellasta, tulevasta Postista ei aina tiedä :whistle:
Mutta olisi pitänyt olla jo eilen postissa jos toissapäivänä on lähtenyt ennen klo 17.
Postilappu pitäisi mennä sitten tänään :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä