The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:wave: Hei kans multakin ketjuun.

Töistä kotiin hilauduin, tänään pitäis jatkaa autokatoksen maalailua tai viedä paatti huoltoon. Mieli tekis kyllä lyödä sohvalle selälleen...

Tuo iltiksen lehtijuttu Huh! Nämä pomot hemmottelevat työntekijöitään hintalappuun katsomatta | Työelämä | Iltalehti.fi
sai mut miettimään et onhan noi kivoja juttuja, mut enemmän arvostan sitä hyvää porukkaa työkavereina, onneks semmoset on kohdalle osunut.
Moro moro, tee ensin vähän maalaushommaa, sit sohvalle makailemaan. :D
Juu, kyllä kiva työporukka on plussaa. Kiva tietysti jos pomo arvostaa jollain laillla.

Fami, ei oo viellä tänään, ensiviikolla :)
Jotain ajattelin itelleni ostaa.

Juu, joskus on kiva vaan kierellä kahtomassa, vaikkei löydä mitään.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
No ämpäri tekee paljon muitakin asioita jotka ei mun pikkumaiseen päähäni uppoa. Sillä mm. loppuu vuorotyöt ja alkaa olemaan arkivapaita lähes viikottain. Sanoin että onpa kivaa, puolikaskin pääsee sit enemmän isille yökylään. Isin ensimmäinen kommentti "mitä, ei kai mun joka kerta tarvii ottaa sitä yöksi, haluaisin tehdä välillä omiakin juttuja."

Juu, ei siinä mitään. Kaikessa rauhassa.

kahvikirahvi
Yäääääääääää. Väsyttää ja on ihan plörtsy olo ja semisti ärsyttää noi ämpärin pölöilyt mitä on selvinny tällä viikolla ihan urakalla noiden jo kertomieni asioiden lisäksi. Tai ärsyttäis ellei väsyttäis niin paljon, en vaan ymmarra mitä sen päässä liikkuu.

Kuka jois mun kaa sumpit?

Fami, kuha tietäis mitä kivaa :)
Vaihtoehtoja kun on paljon. Isäntä osti jo etukäteen Sonata Artican uusin cd-t-paitapaketin. :)

Nii sitä tuppaa välillä olemaan sellaista, joskus kyllä tulee ostettua vähän turhaakin, mutta joskus löytää niin ihania, että pittää ostaa.

• Tykkää
Reactions: famipala
Anteeksi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30202454:
Kyllä. Ehdottomasti. On sumppien pihistelyn aika :p.

Ja iltaa :wave:.
mut ku mä aina välillä ihmettelen et miten te juotte kahvia viellä yölläkin tai siis näin myöhään? onko se metafora?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä