The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..eikä käynyt edes pienessä mielessäkään moinen :snotty:

Lähinnähän toi fillari edustaa elävää legendaa :) - tai jotta...

Joo. Tippunut oon puusta. Kauan aikaa sitten ja monesti. Mä tartten kohta jonkun halvatun ison käsikirjan, jotta selviän kaikista asioista ja suuntauksista ja lyhenteistä ja in/out- jutuista.

Halvattu - mun kaupunkilaispits- ote on kurahtanut täysin |O:snotty:...:D
varmaan just siks jopot, rättisitikat jne jne on niin hipsteriä niin hipsteriä
 
Kylmäkatti, jos joillain on sen takia isoja pyöriä että ajatellaan ettei heti tarvitse ostaa uutta sen takia että jää pieneksi, menee monta vuotta. (että että ettei että :D)
Eri asia tietysti pysyykö ehjänä.

Mutta eihän se kiva ole sotkea liian isolla pyörällä.
 
Kylmäkatti, jos joillain on sen takia isoja pyöriä että ajatellaan ettei heti tarvitse ostaa uutta sen takia että jää pieneksi, menee monta vuotta. (että että ettei että :D)
Eri asia tietysti pysyykö ehjänä.

Mutta eihän se kiva ole sotkea liian isolla pyörällä.
Mä en näe tossa järkeä tollakaan tavalla, kun voihan siinä sitä satulan korkeutta säädellä ja ohjaustankoakin. Lähinnä hyvin hömelöä toimintaa tommonen, sillä tässä on saanut aivan liian usein väistellä näitä suhareita, jotka eivät hallitse pyöränsä vain sen takia kun se on liian iso.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
Mulla on mummon vanha Aino-pyörä minkä se sai työpaikalta läksiäislahjaksi jäädessään eläkkeelle.

Nyt on kersa roudattu hoitoon, reippaana tyttönä kävelin kotia ja poikkesin matkalla kaupassa. Ostin sitten hervottoman säkin ruokaa ajattelematta että joudun sen kantamaan kun fillari kotona ja rattaat tarhalla, eikä ylpeys (tai nuukuus) anna periksi mennä bussilla reilun kilometrin matkaa ja maksaa siitä vajaata kolmea euroa.
Mutta mikäs tossa oli jolkotellessa kauniissa syysilmassa sontsan alla, pihlajanmarjoja ihaillen. Habakin kiittää ja voin kuvitella olevani reipas :LOL: kohta aamukaffet osa kaksi, ja aamupalaakkn vois suunnitella.
 
Mä en näe tossa järkeä tollakaan tavalla, kun voihan siinä sitä satulan korkeutta säädellä ja ohjaustankoakin. Lähinnä hyvin hömelöä toimintaa tommonen, sillä tässä on saanut aivan liian usein väistellä näitä suhareita, jotka eivät hallitse pyöränsä vain sen takia kun se on liian iso.
Eihän siinä mitään järkeä olekaan.
Onhan sopivan kokoinen pyörä helpompi hallita :)
 
Eihän siinä mitään järkeä olekaan.
Onhan sopivan kokoinen pyörä helpompi hallita :)
Pahhaa tekee vaan kattella vallankin näitä eka- tokaluokkalaisia jotka vemputtavat yli- isoilla pyörillänsä menemään, kun varpailla yletytään vain polkimiin. Siinä menee koko huomio vain itse ajamiseen ja kaikki muu - kuten jarruttaminen saati liikenteen seuraaminen! - jää huomiotta.

No, suojelusenkeleillä riittää työnsarkaa :).
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Ja osa painelee ilman kypäriä : /
No siinä toinen. Meilläkin tahtoo nyt toi esikoinen typerehtiä urakalla ja onkin muutaman kerran viipottanut ilman kypärää...noin ne unohtuu ne kavereiden kamalat ilmalennot ilman kypärää ja niiden seuraukset. Nyt on sitten taas ryhdistäytynyt, ts. ei jaksa kuunnella mun kiekumisia ja torppaamisia pyörällä liikkumisista. Meillä kun pläjähtää heti rankku fillarin käyttöön, jos kypärä ei ole päässä.
 
kahvikirahvi
Millanen puoti on toi punnitse & säästä? Tässä olis fillarointimatkan päässä semmonen ja mietin kannattaisko se käydä tarkistamassa. Jos löytyiskin jotain kivaa.
 
Mutta - mie häivyn kaupoille :wave:! Keittopäivän kunniaksi pittää käydä hakemassa paukkusoppaa, kun pyydettiin. Hävyttömänä menen nyt ja teen purkkiruokaa :O :snotty: - tosin tuunattuna :p :D. Ihan sama - kunhan vatta tulee täyteen.

Ja muutenkin meillä on taas jääkaapista kaikki finish |O. Miten noi ipanat voi vetää tommosia määriä, ja maitoa kuluu tolkuttomasti. Huoh - ei auta. Nyt läks, pitäkää mukavata :)!
 
No siinä toinen. Meilläkin tahtoo nyt toi esikoinen typerehtiä urakalla ja onkin muutaman kerran viipottanut ilman kypärää...noin ne unohtuu ne kavereiden kamalat ilmalennot ilman kypärää ja niiden seuraukset. Nyt on sitten taas ryhdistäytynyt, ts. ei jaksa kuunnella mun kiekumisia ja torppaamisia pyörällä liikkumisista. Meillä kun pläjähtää heti rankku fillarin käyttöön, jos kypärä ei ole päässä.
Melko hyvin täällä pysyneet päässä, joskus saattaa piha-alueella unohtua mutta mainitsen kyllä heti asiasta.

Kavereilta lainailleet välillä rullaluistimia tänä kesänä ja kyllä meneekin hyvin niillä :)
On myös asiaan kuuluvat varusteet "päällä" :)
 
sateista aamua! Poika viety eskariin ja typy kouluun. Tässä aamu ollut omaa aikaa, oikein laatuaikaa itsensä kanssa. Salilla rääkkäsin kehoani, jospa se ei luovuttaisi vielä ja antaisi periksi maan vetovoimalle näin hirmusen nuorena (ja freesinä ja kauniina) :LOL: Mysliä naamaan ja töihin =)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Peyote
Huomenta. Toissapäivänä mun poika täytti 15 vuotta, osti omilla rahoilla sähkökitaran ja eilen kävi punttisalilla elämänsä ensimmäistä kertaa. Vähänkö minusta tuntuu ylpeältä, iso poika! Ja tuntuu vähän vanhalta nyt itsestä.
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ ja kepsis
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä