kahvikirahvi
Mua ei ukkonen haimittaa mutta enpä mitenkään erityisesti sitä odotakaan. Hälläväliä.
tilaa mullekki, poika aikoo sosialisoida mun pyörän ja tarviin uudenAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30198109:Saako tilata uuden fillarin, jos niin kovasti tekis mieli? Vai pitäskö oottaa vielä...
Ei näillä palkoilla varaa ihan kahteen kuitenkaan oo Hyi ko noi on muutenkin niin kalliita, iskee ehkä nuukuus ja totean, että toi mun rikkinäinen 20 maksanu pyörä onki ihan hyvätilaa mullekki, poika aikoo sosialisoida mun pyörän ja tarviin uuden
Kannattaa ootella vielä jokunen viikko, sitten alkaa hullu fillareiden syysmyynti. Meidän ukkokullalle ostettiin puolentoista tonnin fillari neljälläsadalla kun oli joku syyskuun lopun huippualeAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30198109:Saako tilata uuden fillarin, jos niin kovasti tekis mieli? Vai pitäskö oottaa vielä...
tietysti mää oisin maksanu omaniAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30198137:Ei näillä palkoilla varaa ihan kahteen kuitenkaan oo Hyi ko noi on muutenkin niin kalliita, iskee ehkä nuukuus ja totean, että toi mun rikkinäinen 20 maksanu pyörä onki ihan hyvä
Kun nyt ei pakastimelle kävis mitäännyt rupes ukostamaan aivan perkeleesti
inhoon ukkosta
Entäs uusi käytetty pyörä?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30198137:Ei näillä palkoilla varaa ihan kahteen kuitenkaan oo Hyi ko noi on muutenkin niin kalliita, iskee ehkä nuukuus ja totean, että toi mun rikkinäinen 20 maksanu pyörä onki ihan hyvä
niimpä, eikä olis määrässä särkyä mitään muutakaanKun nyt ei pakastimelle kävis mitään
Hei, noi poliisien järkkäämät ns. varastojensa tyhjennyspäivät on muuten käteviä! Sieltä tekee todella edukkaasti huippu löytöjä! Kokemusta on .Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30198109:Saako tilata uuden fillarin, jos niin kovasti tekis mieli? Vai pitäskö oottaa vielä...
Mr. HotDog fillaroi kaikista mieluiten Jopolla, saa siihen kuulemma paremman ajoasennon kuin noihin maastopyöriin. Tosin se Jopo on tätä nykyä aika usein myös esikoisen käytössä, kun tykkää siitä kans ja sen maastopyörä on ruvennut kettuilemaan vaihteitten osalta että varmaan tietää jotain rempantynkää ja säätöä, ettei tulis ihan joka päivä sanomista.Pyöristä tuli mieleen että onkos teillä itsellä tai lapsilla Jopoja?
Kyllähän tuollaisella matkalla saakin olla hyvä pyöräei oo Famipala. Mä kun ajan työmatkoja fillarilla ja matka on yli 20m/suunta niin Jopolla ei ihan pärjää. Tai pärjäis tottakai, mutta kun on mukavuuteen tottunut kermaperse niin paahtaa mieluummin superhyperubercitybikella
Maksaa melkein saman, mitä uus uutena, jossa on jonkinlainen takuukin. Muuten kyllä ois ollu hyvä ideaEntäs uusi käytetty pyörä?
Aa, no mää voin katella tässä sitte samalla sulleki, mut taidan ottaa tuon Bitchin vinkistä vaarin ja ootella vielä muutaman viikon, kun ei mulla oo mikää kiire ton fillarin kanssa, kyllä tuolla vanhalla vielä pääsee liikkeelletietysti mää oisin maksanu omani
sain nykyisen pyöräni huippu-alesta ja aattelin että sää oisit jaksanu ettiä jonkun yhtä hyvän diilin
:O - kiesus sentään! Onks se joku hipsteriyden merkki? Kaikkea sitä sitten oppii, kun ravihevosena vaan tässä lompostelee...ei oo mullakaan mitään hipsterijopoo eikä tuu
mää tykkään semmosista maastureista missä on leveet pyörät, jousitus, levyjarrut jne
ei se putouksen jäbäleissoni ajellu just jopolla mitenkään sattumalta:O - kiesus sentään! Onks se joku hipsteriyden merkki? Kaikkea sitä sitten oppii, kun ravihevosena vaan tässä lompostelee...
Mä oon niin ulkona kyllä :snotty:. ..
..eikä käynyt edes pienessä mielessäkään moinen :snotty:ei se putouksen jäbäleissoni ajellu just jopolla mitenkään sattumalta