The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ulkona tuoksuu niin kovasti syksy :heart:! Syksysyksysyksysyksy....lallati laa :D :wave:

Ja aurinko paistaa! Nyt on hyvä päivä selkeesti, eilen tuli vettä kaatamalla - pihakin sen näköisenä, pah! Muutoinkin meni eilinen ihan seinille, tälle päivällekin jäi tuhojen korjaamista...

Mutta - aamukaffetta ryystän ennen kuin sinkoan kaupoille taas. Mulla on tommonen hyvin herttainen puolen litran vetoinen pikku ämpäri :rolleyes:...niukin naukin yhdellä satsilla käynnistyn...

Ja mitä tulee Muumeihin,niin nehän on nökkösiä! Meillä on suuressa huudossa ollut meikäläisen bongaamat Muumi- sarjikset, ja aika hyvin ipanat koukuttuvat vielä aamullakin töllöttämään Muumeja, vaikka siis ihan lällyjähän ne on - esikoisen mukaan :D

Muumi- mukeja meille on siunaantunut neljä kipaletta, yhden olen vain itelleni ostanut ja muut ovat muksut saaneet lahjaksi. Pakko on tunnustaa, että kun niitä nyt on tässä pyöritellyt, niin juonikkaitahan ne pirulaiset ovat :kieh: - omassa silmässä ne rupee näyttämään hyvinkin hienoilta, jotta....sais kait niitä lisääkin saada :snotty: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30198109:
Saako tilata uuden fillarin, jos niin kovasti tekis mieli? Vai pitäskö oottaa vielä...
Kannattaa ootella vielä jokunen viikko, sitten alkaa hullu fillareiden syysmyynti. Meidän ukkokullalle ostettiin puolentoista tonnin fillari neljälläsadalla kun oli joku syyskuun lopun huippuale
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30198137:
Ei näillä palkoilla varaa ihan kahteen kuitenkaan oo :D Hyi ko noi on muutenkin niin kalliita, iskee ehkä nuukuus ja totean, että toi mun rikkinäinen 20€ maksanu pyörä onki ihan hyvä :LOL:
tietysti mää oisin maksanu omani

sain nykyisen pyöräni huippu-alesta ja aattelin että sää oisit jaksanu ettiä jonkun yhtä hyvän diilin
 
ei oo Famipala. Mä kun ajan työmatkoja fillarilla ja matka on yli 20m/suunta niin Jopolla ei ihan pärjää. Tai pärjäis tottakai, mutta kun on mukavuuteen tottunut kermaperse niin paahtaa mieluummin superhyperubercitybikella

muoks. matka on siis 20KM. kyllä ton 20m juuri ja juuri Jopolla jaksaisi polkea
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: famipala
Pyöristä tuli mieleen että onkos teillä itsellä tai lapsilla Jopoja?
Mr. HotDog fillaroi kaikista mieluiten Jopolla, saa siihen kuulemma paremman ajoasennon kuin noihin maastopyöriin. Tosin se Jopo on tätä nykyä aika usein myös esikoisen käytössä, kun tykkää siitä kans ja sen maastopyörä on ruvennut kettuilemaan vaihteitten osalta että varmaan tietää jotain rempantynkää ja säätöä, ettei tulis ihan joka päivä sanomista.
 
ei oo Famipala. Mä kun ajan työmatkoja fillarilla ja matka on yli 20m/suunta niin Jopolla ei ihan pärjää. Tai pärjäis tottakai, mutta kun on mukavuuteen tottunut kermaperse niin paahtaa mieluummin superhyperubercitybikella
Kyllähän tuollaisella matkalla saakin olla hyvä pyörä :)
Vaikka varmaan Jopokin on mutta kuitenkin erilaisempi.

Ja täältä ei löydy Jopoja.

Itse ostin oman pyöräni pari vuotta sitten Torin kautta :)
On mulla vielä tallella 20v vanha pyöränikin :)
 
Entäs uusi käytetty pyörä?
Maksaa melkein saman, mitä uus uutena, jossa on jonkinlainen takuukin. Muuten kyllä ois ollu hyvä idea :)

tietysti mää oisin maksanu omani

sain nykyisen pyöräni huippu-alesta ja aattelin että sää oisit jaksanu ettiä jonkun yhtä hyvän diilin
Aa, no mää voin katella tässä sitte samalla sulleki, mut taidan ottaa tuon Bitchin vinkistä vaarin ja ootella vielä muutaman viikon, kun ei mulla oo mikää kiire ton fillarin kanssa, kyllä tuolla vanhalla vielä pääsee liikkeelle :D
 
ei oo mullakaan mitään hipsterijopoo eikä tuu

mää tykkään semmosista maastureista missä on leveet pyörät, jousitus, levyjarrut jne
:O - kiesus sentään! Onks se joku hipsteriyden merkki? Kaikkea sitä sitten oppii, kun ravihevosena vaan tässä lompostelee...

Mä oon niin ulkona kyllä :snotty:. Muutenkin mm. noi fillarihankinnat aiheuttaa nykyään pahoinvointia, se kun on semmosta säätöä ja vallankin sitä ärsyttävää kilpavarustelumentaliteettia. Että kun jopa fillareita pitäs lähteä valkkaamaan sillä silmällä, että olis ns. kelvollinen piireihin - voi pjärse sentään! Kyllä painaa sen hankinnassa aivan muut asiat...

Pääsinkin tässä taas vähän ajan jälkeen kauhistelemaan poikien kavereitten pyöriä. Kun ovat järestään aivan liian isoja käyttäjälleen ja siten äärettömän isoja turvallisuusriskejä liikenteessä. En jummarra asiaa, en, että miten muka voi olla vaikeeta ostaa juuri lapselle oikeasti sopivaa pyörää. No, sotkekoot miten tahtojaan..
 
ei se putouksen jäbäleissoni ajellu just jopolla mitenkään sattumalta
..eikä käynyt edes pienessä mielessäkään moinen :snotty:

Lähinnähän toi fillari edustaa elävää legendaa :) - tai jotta...

Joo. Tippunut oon puusta. Kauan aikaa sitten ja monesti. Mä tartten kohta jonkun halvatun ison käsikirjan, jotta selviän kaikista asioista ja suuntauksista ja lyhenteistä ja in/out- jutuista.

Halvattu - mun kaupunkilaispits- ote on kurahtanut täysin |O:snotty:...:D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä