The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Peyote
Ne käy hyvin. :D

Missä kaikkialla ukkostaa parhaillaan? Täällä Espoossa ainakin.
Tääl Korsossa päin ainakin. Löi äsken tosi lähelle kun tyttö oli lähtenyt ulos pyörällä. Aika lujaa se näky ajavan takaisin kotiin mutta mä pelästyin vielä enemmän kun jotkut tytöt kirkui ulkona. Luulin että jotain sattui.

En mä yleensä pelkää ukkosta, mutta pelkään aina että lapsille sattuu jotain.
 
Saisinko jäädä elämään kylpyläelämää vakituiseen? Muutaman tunnin kun jaksaa kouluttaa ja jaaritella, voi mennä hierontaan, sitten pelaamaan tennistä ja illalla vielä altaille. Saa syödä kolmesti päivässä jonkun muun tekemää ruokaa ja jos jaksaa tai huvittaa, voi kävästä illalla baarissa
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Saisinko jäädä elämään kylpyläelämää vakituiseen? Muutaman tunnin kun jaksaa kouluttaa ja jaaritella, voi mennä hierontaan, sitten pelaamaan tennistä ja illalla vielä altaille. Saa syödä kolmesti päivässä jonkun muun tekemää ruokaa ja jos jaksaa tai huvittaa, voi kävästä illalla baarissa
Nääh, olisko tuo nyt sitten kuitenkaan kivaa :saint:

Olishan se :)
 
Pelasin tennistä semmosen myyntimies Mynttisen kanssa. Istuu paljon autossa ja olut ja lihapiirakka maistuu. Se äijänraato kehtasi kysyä olenko mä edes nainen kun olen niin kovassa kunnossa. Nauroin vedet silmissä mutten kumminkaan kehdannut kertoa, että nauru johtui ajatuksesta "näytänkö 715517"
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis ja famipala
kahvikirahvi
Heh, mie vittuilen ja haastan riitaa. Ilmeisesti sen vuoksi emme näköjään voikaan mennä perheen kesken ostamaan puolikkalle uusia tarhakamppeita vaan saan auton lainaan että voin käydä keskenäni.

Luovutan.
 
Pelasin tennistä semmosen myyntimies Mynttisen kanssa. Istuu paljon autossa ja olut ja lihapiirakka maistuu. Se äijänraato kehtasi kysyä olenko mä edes nainen kun olen niin kovassa kunnossa. Nauroin vedet silmissä mutten kumminkaan kehdannut kertoa, että nauru johtui ajatuksesta "näytänkö 715517"
Oisit pistäny vanhan kansan tyypin koville ja kysynyt "ai sinustako naiset on heikkoja ja sinun taikinavatsasi on six päkki?"
 
Oisit pistäny vanhan kansan tyypin koville ja kysynyt "ai sinustako naiset on heikkoja ja sinun taikinavatsasi on six päkki?"
"anteeksi etten hupsutellut ja ollut nestemäinen. se johtuu urasuuntautuneisuudestani, joka on tuhonnut feminiinisyyteni. Lisäksi lenkkarit ovat tavattoman epänaiselliset, ensi kerran pelaan korkkareilla ja hihittelen hassunkurisesti"
 
IhQ
Helou. Yritin jo aiemmin olla yhteyksissä tänne mutta nettiprkl lakkas toimimasta ja sit olikin mentävä.

Hmm, mitähän meinasin sillon höpistä.
No ainakin se Jopo, ei oo ollu semmosta mutta vähän samanmallinen vanha pyörä ja se oli ihana. Leveämallinen satula kunnon jousituksineen rulaa.


Peyoten pojalle onnittelut!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä