varmaan just siks jopot, rättisitikat jne jne on niin hipsteriä niin hipsteriä..eikä käynyt edes pienessä mielessäkään moinen :snotty:
Lähinnähän toi fillari edustaa elävää legendaa - tai jotta...
Joo. Tippunut oon puusta. Kauan aikaa sitten ja monesti. Mä tartten kohta jonkun halvatun ison käsikirjan, jotta selviän kaikista asioista ja suuntauksista ja lyhenteistä ja in/out- jutuista.
Halvattu - mun kaupunkilaispits- ote on kurahtanut täysin |O:snotty:...
Eli siis - maalaistavarmaan just siks jopot, rättisitikat jne jne on niin hipsteriä niin hipsteriä
Yhdellä tutulla on sama jopo käytössä millä lapsena ajoiEi voi olla hipsteri, jos omaan lapsuuteen kuuluvaa asiaa tykkää vieläkin käytellä.
oisko sittenkään maalaista?Eli siis - maalaista
No nih, kartalla olemma jälleen
Mä en näe tossa järkeä tollakaan tavalla, kun voihan siinä sitä satulan korkeutta säädellä ja ohjaustankoakin. Lähinnä hyvin hömelöä toimintaa tommonen, sillä tässä on saanut aivan liian usein väistellä näitä suhareita, jotka eivät hallitse pyöränsä vain sen takia kun se on liian iso.Kylmäkatti, jos joillain on sen takia isoja pyöriä että ajatellaan ettei heti tarvitse ostaa uutta sen takia että jää pieneksi, menee monta vuotta. (että että ettei että )
Eri asia tietysti pysyykö ehjänä.
Mutta eihän se kiva ole sotkea liian isolla pyörällä.
No täällä nyt on ainakin kaaaauan ennen jotain jäbäleissöniä ollut kyläkuvassa liikenteessä jopot, rättärit ja vanhat fordit tai zetorit tai brownit, joten :snotty:....mä en näe tossa niinku mitään erityisen erikoista. Eli maalaismeininkiäoisko sittenkään maalaista?
wanhat traktorit niinkin
Pirkka Pekka Petelius Tra-la-la - YouTubeAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30198275:Trallallaaaallaa
Eihän siinä mitään järkeä olekaan.Mä en näe tossa järkeä tollakaan tavalla, kun voihan siinä sitä satulan korkeutta säädellä ja ohjaustankoakin. Lähinnä hyvin hömelöä toimintaa tommonen, sillä tässä on saanut aivan liian usein väistellä näitä suhareita, jotka eivät hallitse pyöränsä vain sen takia kun se on liian iso.
Pahhaa tekee vaan kattella vallankin näitä eka- tokaluokkalaisia jotka vemputtavat yli- isoilla pyörillänsä menemään, kun varpailla yletytään vain polkimiin. Siinä menee koko huomio vain itse ajamiseen ja kaikki muu - kuten jarruttaminen saati liikenteen seuraaminen! - jää huomiotta.Eihän siinä mitään järkeä olekaan.
Onhan sopivan kokoinen pyörä helpompi hallita
No siinä toinen. Meilläkin tahtoo nyt toi esikoinen typerehtiä urakalla ja onkin muutaman kerran viipottanut ilman kypärää...noin ne unohtuu ne kavereiden kamalat ilmalennot ilman kypärää ja niiden seuraukset. Nyt on sitten taas ryhdistäytynyt, ts. ei jaksa kuunnella mun kiekumisia ja torppaamisia pyörällä liikkumisista. Meillä kun pläjähtää heti rankku fillarin käyttöön, jos kypärä ei ole päässä.Ja osa painelee ilman kypäriä : /
Melko hyvin täällä pysyneet päässä, joskus saattaa piha-alueella unohtua mutta mainitsen kyllä heti asiasta.No siinä toinen. Meilläkin tahtoo nyt toi esikoinen typerehtiä urakalla ja onkin muutaman kerran viipottanut ilman kypärää...noin ne unohtuu ne kavereiden kamalat ilmalennot ilman kypärää ja niiden seuraukset. Nyt on sitten taas ryhdistäytynyt, ts. ei jaksa kuunnella mun kiekumisia ja torppaamisia pyörällä liikkumisista. Meillä kun pläjähtää heti rankku fillarin käyttöön, jos kypärä ei ole päässä.
Kuulemma kiva ja hyvä paikkaMillanen puoti on toi punnitse & säästä? Tässä olis fillarointimatkan päässä semmonen ja mietin kannattaisko se käydä tarkistamassa. Jos löytyiskin jotain kivaa.
Mä oon tykännyt, siellä on vaikka mitä. Mieletön määrä erilaisia teesekotuksia ja vaikka mitä.Millanen puoti on toi punnitse & säästä? Tässä olis fillarointimatkan päässä semmonen ja mietin kannattaisko se käydä tarkistamassa. Jos löytyiskin jotain kivaa.