Äidin blogi, oletko trolli?

• Viestiketjun aloittaja hyhhao
  • Ensimmäinen viesti
vier ass
Vähän mietityttää Äidin blogi. Alusta asti muistuttanut erästä tuttuamme.

Loppuun liitetyssä tekstissä esim. oman itsensä kehuskelua vähän vasemmalla kädellä, on oikein tärkeä ja jopa "julkinen" henkilö. Ko. henkilön itsetunto on niin huono, että jopa esittämänsä hahmon kautta pitää korostaa itseään.

"karkeasti ja happamesti" kirjoittelu, erään toisen tyypin kauhistus naisen käytöksessä. Ei pysty sietämään sitä, että saa naiselta takaisin samalla mitalla mitä itse kaataa.

Ylipäätään kaikki Äidin blogin ylhäältäpäin ivalliset ja pikkuvanhalla tyylillä kirjoitetut tekstit haisee kilometrien päähän eräälle toiselle palstalaiselle. Lisäksi Äidin blogin aloitukset on tyylillä "mitäs me naiset", hyvin lämminhenkinen ja kaveeraava, ja sitten tulee yksi poikkipuolinen sana niin äidin blogi flippaa, samalla tyylillä kuin eräs vanha tuttumme ja alkaa puolustaa omaa näkemystään samalla muita naisia halventaen. Ei kauhean naisellisen söpöä ja rimpsuilevan hempeää ;)

BUSTED, sanoisin. Ja ihan liian helposti ja nolosti. Ilmeisesti alkuperäinen henkilö ei kuitenkaan ole trolli, koska ei osaa luontevasti esittää muuta kuin itseään. Koska sellaista henkilö esittävän pitää olla TOSI HYVÄ TROLLI. Muuta roolia ei kuitenkaan osata vetää.

Ja se, että näin on... Noh. Mitään hauskaa siinä ei enää sitten ole.. Pelkkiä pelottavia elementtejä

Äidin Blogi:
"Tämä palstailu on todellakin valottanut omaa elämääni ja oikein lisännyt tyytyväisyyttä ja ymmärrystä että olen aikoinani tehnyt hyviä valintoja.

Olen elänyt vaihderikkaita vuosia, elänyt köyhyydessä, elänyt vapaassa suhteessa, tehnyt mitä olen halunnut ja kuitenkin osannut rakastaa miestäni oikealla tavalla. Olemme siis tehneet hyvää työtä suhteemme eteen.
Elämä on ollut julma, mutta ratkaisukeskeisellä ajattelulla olen oppinut olemaan elämässä kiitollinen, läsnä, sillä elämä on nyt.

Ja tiedättekö, se on lahja ja rikkaus, että teen työtä, jota tekisin ilman että se olisi työni. Ja kyllä, nautin sekä luottamusta että julkisuutta työssäni.
Eikö olekin kummallista että olen varsin pidetty henkilö, saan työkutsuja kotiini saakka, ilman että minun tarvitsee kysellä töitä. Siitä olen kiitollinen.

Tehkää tekin elämästänne onnellista. Ei tarvitsisi kirjoitella noin karkeasti ja happamasti. Kai te ymmärrätte, että kirjoituksissanne paljastetta juurikin sen perinpohjaisen luonteenne?

Kaikkea hyvää teille, jotka voitte pomppia vaikka alasti julkisella paikalla.
Kaikkea hyvää teille, joille parisuhde on kahden mielenkiintoisen ja uniikin henkilön kohtaaminen.
Hyvää myös niille, joita vitut kiinnostaa.
Tai niille, joille sillä ei ole mitään merkitystä, tai niille joita yksityiselämäni haittaa, koska olen niin tavallinen. Ja sehän on siunaus! Näin tavallisella ihmisellä kuin minä, on noin paljon erikoisia ihmisä kimpussani..mitähän se olisi, jos olisin erikoinen..?

Kaikkea hyvää.
Ja olihan se niin, että se kenellä onni on, se onnen kätketöön...? hmmmm?

Ei mun elämässä!!! hahahaa...uudet haasteet ja ihana , ihana elämä

Ja jos kääntäisitte katseenne itseenne, voisitte olla tarkkanäköisempiä."
Mistä ketjusta tuo lainattu kohta on otettu? Mäkin alan tunnistaa henkilöä..

mhyh
Toi lainaus on ketjusta nainen, kokonainen

Ketään muuta ei ihmetytä, että mies1 on löytänyt ENSIMMÄISEN ihmisen joka on hänen pähkähullujen juttujen kanssa samaa mieltä ja lisäksi tämä samaa mieltä oleva henkilö puhuu samaa kryptistä siansaksaa ja pönkittää miesykkösen ideoita.

Meganarsisti vauhdissa?

sfjsiof
Nokkela(ko) juoni: kun ei mieshenkilö saa naisia muuttumaan halujensa mukaisiksi niin ehkä nainen saisi heidät lietsottua sisarhengessä kirmailemaan ihanan naiseuden ja naiiviuden niityillä? Mies1 ei vain ottanut huomioon erästä seikkaa - sitä että monella palstalaisella on hyvin, hyvin paljon aikaa ja energiaa tuhlattavaksi sherlokin leikkimiseen...

Yhteistyössä