Blogin pitämisestä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UHU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

UHU

Aktiivinen jäsen
29.10.2008
1 563
0
36
Sanoisitteko mielipiteenne näihin:

Olen kiinnostunut erilaisista käsitöistä, askartelusta, puutarhasta ja leipomisestakin.
Luetteko mielummin blogia joka liittyy vain yhteen aiheeseen vai saako olla useampia? Vai onko niin että vain sisällön taso ratkaisee?

Jos perustaisin blogin niin minne se kannattaisi tehdä?
Vuodatus, blogspot vai mikä?

Ja sitten erityisesti niille joilla on oma blogi. Mikä olisi helppokäyttöinen ja hyvä?

Kiits!

Itse olen tosi tumpelo koneiden kans ja en tajunnu vuodatuksesta mitää. blogger todella helppokäyttöinen! Mä tykkään lukee vaik ois kaikista sekasikki kunhan on sivussa ne ryhmitelty et voi kattoo yhtä kategoriaa kerralla niinku vaiks ku ekaa kertaa eksyy uuteen blogiin ja haluu kattoo vaa vaikka käsityöt mut si jatkos lukee kaikki mitä uutta tulee...

Sehän riippuu miten sinä ne asiat siellä tuot ulos, onhan strömsössäkin kaikkea tuota yhdessä jaksossa aina mutta sopivasti kaikkea ja selkeästi.
Eli voi olla vaikka kaikkea yhdistettynä toisiinsa.

blogspot on käsittääkseni aika helppo ja yksinkertainen.

Mä taas luen mielummin blogia missä aiheita on sieltä sun täältä :) Itselläni on blogi blogit.fi- palvelussa ja se on ollut todella helppo ja yksinkertainen, toisin kuin vuodatus tai livejournal.

Mä mietin kans samaa, mulla kun on ollut kaikenlaisia blogeja mut nyt haluaisin aloittaa ihan uuden :p
Oon ajatellut aloittaa blogin laihdutuksesta, tai no oikeastaan elmäntapamuutoksesta ja siitä et miten saan muutettua "roskaruokadieetin" terveelliseks ruokavalioksi. Ja sitten kirjoittaa myöhemmin siitä laihdutuksesta, sitten kun oon lopettanut imettämisen. Mut sit vauva-arki ja käsityöt on kans sellaiset mistä haluaisin kirjoittaa mutta mahtaakohan mennä liian sekaiseksi :/

Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Mä mietin kans samaa, mulla kun on ollut kaikenlaisia blogeja mut nyt haluaisin aloittaa ihan uuden :p
Oon ajatellut aloittaa blogin laihdutuksesta, tai no oikeastaan elmäntapamuutoksesta ja siitä et miten saan muutettua "roskaruokadieetin" terveelliseks ruokavalioksi. Ja sitten kirjoittaa myöhemmin siitä laihdutuksesta, sitten kun oon lopettanut imettämisen. Mut sit vauva-arki ja käsityöt on kans sellaiset mistä haluaisin kirjoittaa mutta mahtaakohan mennä liian sekaiseksi :/

Älä kirjoita näistä kaikista aiheista samaan blogiin ellet halua vain pitää blogia omaksi ilokseksi.

Mulla on sekä rakennus, että sekamelskablogi, vuodatuksessa. Tykkään siitä, sen tilastoista ja muista ihan hirmusti ja sivupohjien laittelusta sun muusta. Mulla on myös bloggerissa tili, mutta ei omaa blogia.

Tykkään sekä semmosista elämä-sekamelskoista, että pelkästään käsityö tai leivontablogeista. Laihdutukselle ehkä laittaisin oman bloginsa.

Musta vuodatus on helppokäyttöinen. :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mut etkö halua pitää blogia itseäsi kiinnostavista asioista kun nyt kuulostaa siltä että aluat vain mahdollisimman paljon lukijoita

Onko kysymys minulle?

Edellä luettelemani asiat kiinnostavat minua ja kysyn siis, että kannattaako niitä laittaa samaan blogiin.

Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mut etkö halua pitää blogia itseäsi kiinnostavista asioista kun nyt kuulostaa siltä että aluat vain mahdollisimman paljon lukijoita

Onko kysymys minulle?

Edellä luettelemani asiat kiinnostavat minua ja kysyn siis, että kannattaako niitä laittaa samaan blogiin.

laita vaan kaikki samaan, helpompaa itsellesi :D

Alkuperäinen kirjoittaja aed:

Älä kirjoita näistä kaikista aiheista samaan blogiin ellet halua vain pitää blogia omaksi ilokseksi.

Niin totta, entä jos aloittaisi vuodatukseen vaikka kaksi blogia: laihdutus ja sit sellainen yleisblogi? Ja sit linkittäis ne toisiinsa? Oisko ihan huono idea?

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Niin totta, entä jos aloittaisi vuodatukseen vaikka kaksi blogia: laihdutus ja sit sellainen yleisblogi? Ja sit linkittäis ne toisiinsa? Oisko ihan huono idea?

Mielestäni tuo on oikein hyvä idea! =)

Sit on vielä ongelmana se et mitä laittaisin nimeksi... Kun täytyyhän niiden sit jollain tavalla mätsätä. Mut mulla ei oo mitään ideaa :/
Tähän se aina tyssää :D Hyvä idea blogille mutten keksi nimeä :D

Siis kyllä mä mieluusti luen sellasta blogia mis on ihan kaikki tuotokset samassa.
Itsellekki helpompaa pitää sivut kivoina ja kiinnostavina,ku kaikki aiheet samassa.

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:

Mielestäni tuo on oikein hyvä idea! =)

Sit on vielä ongelmana se et mitä laittaisin nimeksi... Kun täytyyhän niiden sit jollain tavalla mätsätä. Mut mulla ei oo mitään ideaa :/
Tähän se aina tyssää :D Hyvä idea blogille mutten keksi nimeä :D

Niinpä. Nimen keksiminen on vaikeeta! |O :D

Minulla on bloggerissa blogi ja tykkään siitä pohjasta.
Jos keksisit omaperäisen lifestyle blogin, se olisi paras, nimittäin leivonta-askartelu-ompelu ym. blogeja on niin paljon että ei ne erotu edukseen ellei niissä ole joku juju.

Alkuperäinen kirjoittaja rapu:
Minulla on bloggerissa blogi ja tykkään siitä pohjasta.
Jos keksisit omaperäisen lifestyle blogin, se olisi paras, nimittäin leivonta-askartelu-ompelu ym. blogeja on niin paljon että ei ne erotu edukseen ellei niissä ole joku juju.

No noinhan se on. Kiinnostuksen kohteet mulla on nuo ja tietysti jotain muutakin kyllä.

Jujua siis miettimään. Ehdottakin saa!

Yhteistyössä