The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä olen elänyt 44 vuotta ja pitänyt kaikkea muumikamaa hassuina lastentarvikkeina. Vasta tältä palstalta olen oppinut, että ne on keräilyharvinaisuuksia joita pitää haalia keinoja kaihtamatta ja sit myydä hirveellä voitolla huutiksessa.

Tässä talossa ei oo yhtään muumiastiaa eikä mulla ole edes tunnareita huutikseen joten mokasin senkin.
Täältä löytyy yksi muumimuki




lasten muumiaterimet ja 4kpl pikkulusikoita.
Itse en ole ostanut noista mitään.
 
kahvikirahvi
Mulla on kaks noita pyllymukeja, se oli ennen mun lemppareita (äitillä on lähes kaikki). Mutta ei se oo enää niin kiva mun silmissä kun sain eksanopilta kaks semmosta.
Ja siihen naiseen ei liity mitään miellyttäviä muistoja, tuntuu että se pahenee vaan vuosi vuodelta ja ämpärikin tais siitä jotain rumaa sanoa viikonlopun jäljeltä.
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30197413:
Miulla on muutama muki myös lahjana saatuna. Olisi jopa se himoittu ruskea nipsu. Sen verran on tullut tsekattua arvoja mukeille :D.
Mun piti ostaa se ruskea nipsu, se on hienoin kaikista. Juon porukoilla käydessä aina siitä. Mut en ostanu kun se lopetettiin sitten just, niin jäi hankkimatta. Enkä tosiaan rupee maksamaan niistä niin hulluja hintoja, kuitenkin vaan muki.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä