eipä ihmeitä. samaa vanhaa
vähänkö tylsä vastaus
nyt syön nuudeleita
No eipä sitä yleensä kellekään mitään ihmeellisen hohdokasta perus arkipäivänä tapahdu.
eipä ihmeitä. samaa vanhaa
vähänkö tylsä vastaus
nyt syön nuudeleita
Täältä löytyy yksi muumimukiMä olen elänyt 44 vuotta ja pitänyt kaikkea muumikamaa hassuina lastentarvikkeina. Vasta tältä palstalta olen oppinut, että ne on keräilyharvinaisuuksia joita pitää haalia keinoja kaihtamatta ja sit myydä hirveellä voitolla huutiksessa.
Tässä talossa ei oo yhtään muumiastiaa eikä mulla ole edes tunnareita huutikseen joten mokasin senkin.
Mun piti ostaa se ruskea nipsu, se on hienoin kaikista. Juon porukoilla käydessä aina siitä. Mut en ostanu kun se lopetettiin sitten just, niin jäi hankkimatta. Enkä tosiaan rupee maksamaan niistä niin hulluja hintoja, kuitenkin vaan muki.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30197413:Miulla on muutama muki myös lahjana saatuna. Olisi jopa se himoittu ruskea nipsu. Sen verran on tullut tsekattua arvoja mukeille .
laittasin jos olisTästä tulee muumiketju? :x eikö joku vois linkittää tissejä mielummin
Jos joku linkittäs tissit tohon Milannan ketjuun?Tästä tulee muumiketju? :x eikö joku vois linkittää tissejä mielummin
Laita rouvan tissit nettiin, ei se suutu :saint:laittasin jos olis
laita bebalaittasin jos olis
laita sää ensinlaita beba
tai etupuoli :saint:laita beba
no vaikka sekin vaikka mää haluun nyt nähä ruutiksen bebatuksen:xmas:tai etupuoli :saint:
ei oo tullut otettuu uusia kuvia...en mä harrasta peppuni kuvaamista.. vai mitä belfieitä ne oikeen olikaan?laita sää ensin
saahan sitä halutano vaikka sekin vaikka mää haluun nyt nähä ruutiksen bebatuksen:xmas:
etkö muka mulle anna:Osaahan sitä haluta
Ruutis lupas pyllykuvanAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30197481:Iltaa :wave:
Mistä pyllykuvista täällä puhutaan?