fami taas panettelee, yleensähän mä en edes ole ollut siellä päinkäään
sää ite oot kuin poliitikko joka sysää omat tekemiset muiden syylsi
Sinäkään et ollut sielläpäinkään?
Eeeeii kyllä kuulu mun tapoihini ollenkaan tuollainen :saint:
Mie en tiiä ees missä se oli |OSinäkään et ollut sielläpäinkään?
Mulla ihme kyllä pysynyt kaksi reikää auki vaikka niissä ei ole hetkeen mitään ollutkaan.Mut on toi ihan loogista: jos reikään ei hetkeen tunge mitään tappia se menee umpeen
Ai missäSinäkään et ollut sielläpäinkään?
Oon mä saattanut paikalla olla mutta mitään en voi myöntää kun vika on toisissa.me ollaan famin kanssa samassa eisielläpäinkäässään
*ehdottaa yya sopimusta alibin järkkäämiseksi*
muistanko oikein että pp tykkää käyä tarhassaVoi mun poikaa, tänään alkaa taas tarhailijan ura.
Hyvin se siellä on viihtyny, niin enpä epäile etteikö nyttenkin viihtyismuistanko oikein että pp tykkää käyä tarhassa
ei tartte aina olla tylsän äitin kaa
Joo, niinhän se kuulemma on täälläkin.sade lakkas mutta poika on pettynyt
sateessa on kuulemma hauska kävellä kouluun
Noh mutta silloin tällöin vain ainakin tällä hetkelläVoi mun poikaa, tänään alkaa taas tarhailijan ura.
sas se, harmaalta näyttääAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30194863:syksy tulee ja masis hiipii mieleeni. kun sais vaan nukkua koko syksyn yli. kaikki on pyllystä.
Harmauttako? Harvemmin joo täälä Etelässä on kauheen valkosta. Talvi on kyllä mun lempi vuodenaika. Syksy vaan on mulle aina vaikeeta. Tää syksy taas tuntuu olevan tavallista vaikeempi näemmä. Jotain pitäs keksiä, ettei pimahda.sas se, harmaalta näyttää
ja tuskin se talvi sitä muuksi muuttaa
Sehän oli ruutis joka mainitsi sananAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30194863:Huomenta :wave:
Mitä täälä nyt oikeen mua syyllistetään häh? Kerroin teille vaan miten voi käydä, varoittava esimerkki siitä, että korut kannattaa kiristää säännöllisesti ja varsinkin ennen suihinottoa. NI!
syksy tulee ja masis hiipii mieleeni. kun sais vaan nukkua koko syksyn yli. kaikki on pyllystä.
lapset on vielä sairaina mutta pitäs siivotakki
pitänee sonnustautua vähäks aikaa frenchmaid asuun ennen lääkärintakin päällekiskasua
tarkoitin lähinnä sitä harmautta joka on korvieni välissäAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30194898:Harmauttako? Harvemmin joo täälä Etelässä on kauheen valkosta. Talvi on kyllä mun lempi vuodenaika. Syksy vaan on mulle aina vaikeeta. Tää syksy taas tuntuu olevan tavallista vaikeempi näemmä. Jotain pitäs keksiä, ettei pimahda.
nii juu ja kyl mä tykkään syksystäkin, ihanaa kun lehdet tippuu puista jne. Mun mieleni ei vaan mun vakuutteluistani huolimatta halua pitää pimeydestä.